Grudniowe mamy 2023
-
WIADOMOŚĆ
-
Xoxo92 wrote:Dziewczyny ja jestem w 8t1d, czy czujecie może jeszcze od czasu do czasu pobolewanie podbrzusza jakby na okres ? Czy już wam to minęło ?
Ja nadal czuję. Wczoraj dość mocno mnie bolał brzuch, dziś jest lepiej. Wszystko zależy od dnia 🤷🏻♀️ mój lekarz mówił, że takie bóle, póki nie są skurczami, nie powinny martwić. -
Morelka456 wrote:W takim razie zapytań lekarza o te witaminy. W pierwszej ciąży brałam Femibion,ale chyba nie było aż tyle tego w składzie,bo skład się zmienił. Bez sensu brać tyle witamin, prawda?
Ja oczywiście nie jestem lekarzem, ale sama póki co uważam, że o ile nie cierpimy na niedobory witamin i jesteśmy w stanie dostarczyć je organizmowi wraz z posiłkami, to niekoniecznie trzeba/warto przyjmować ich aż tyle ☺️Ann_123 lubi tę wiadomość
-
Xoxo92 wrote:Dziewczyny ja jestem w 8t1d, czy czujecie może jeszcze od czasu do czasu pobolewanie podbrzusza jakby na okres ? Czy już wam to minęło ?
Ja już dawno nie mam takich objawów ale w pierwszej ciąży na pewno na tym etapie odczuwałam jeszcze takie bóle. Wydaje mi się że w tej ciąży w ogóle mniej mam takich bolesnych objawów bo ta macica poprostu już jest trochę rozciągnięta🤔Nattttal lubi tę wiadomość
-
Morelka456 wrote:W takim razie zapytań lekarza o te witaminy. W pierwszej ciąży brałam Femibion,ale chyba nie było aż tyle tego w składzie,bo skład się zmienił. Bez sensu brać tyle witamin, prawda?
Ja w pierwszej ciąży też brałam femibion w tej biorę Pregne. -
Nattttal wrote:Pregna plus i pregna dha, ale dha niestety dopiero od paru dni, bo nie doczytałam, jakie są wskazania do suplementacji dha 🫣 sama nie wiem, jakie witaminy brać. Ginekolog polecał mama dha +, ale mam zbyt duży problem z łykaniem tabletek takiej wielkości. Po wielu podejściach, jestem w stanie połknąć tylko pregna
A kiedy powinno się brać te dha?Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 maja 2023, 13:39
-