Grudzień 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Współczuję Wam tych ciężkich nocy. Mój mały na szczęście jest w nocy łaskawy i daje matce pospać. Czasem budzą mnie inne dolegliwości, ale raczej noce mam przespane.
Mała za mną też chodzi wizja przedwczesnego porodu. Torby jeszcze nie spakowałam, ale mam już naszykowane większość rzeczy. Teraz martwię się skompletowaniem do końca wyprawki - zamówienie w gemini muszę zrobić, ale czekam na pieniądze z ZUSu. Połowę ubranek mam już wypranych i wyprasowanych, jeszcze drugie tyle. Trochę drobiazgów muszę jeszcze dokupić, ale jak nie zdążę, to też sobie poradzimy.
Dziś jadę na wizytę i mam nadzieję, że będzie wszystko ok z dzieckiem. Martwię się jeszcze o wynik cytologii. Kiedyś miałam IIIgr i CIN1, co było powodem konizacji szyjki, więc teraz mam stres przed każdą cytologią. No i ta mieszana flora bakteryjna w moczu... ciekawa jestem co na to lekarz. -
MalaHD wrote:Ja bym chętnie zapłaciła za poród i miała spokój ale w wielkopolsce nie ma prywatnej porodówki
Może się zdecydujesz:) poniżej link.
http://centrumnarodzin.pl/ -
Też źle spałam. Śniło mi się, że spuchlam. Obudziłam się że strasznym bólem głowy. Mierzyłam w nocy ciśnienie ze strachem w oczach ale było książkowe. Potem nie mogłam zasnąć. Jak robiłam się śpiąca to zaczęło mnie tak ssać, że musiałam coś zjeść. O 5:20 jadłam śniadanie
dziś będzie dzień do dupy
-
Dzień dobry
Ja nie mam torby ani też nic do torbyDla siebie, dla małej tak samo nie
Wizja tego, że urodzę nawet miesiąc wcześniej trochę mnie przeraża, choć wiem, że tak może się stać i mała by sobie poradziła, no jednak Ole tylko 3 dni przed terminem urodziłam. A teraz po tych zabiegach mam świra z tym związanegoCzas chyba chociaż pokupować niedługo
12.12.2017 - jestemIzabela, 55cm i 4450g
Córcia Aleksandra 02.2011 - 57cm i 4250g
Aniołek 10 tc (*) 03.08.2015
Aniołek 9tc (*) 03.03.2016
Aniołek 5tc (*) 06.05.2016
Aniołek 10 tc (*) 15.07.2016
-