Grudzień 2025 🍼❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
Wg mnie nic. Dostaniesz przeciwbolowe w szpitalu. Potem idziesz do fizjoterapeuty uroginekologicznego i ona ci mowi co robić. Na poczatku niewiele, poza przywracaniem czucia i leżeniem na brzuchu. Macie ba blizny też dopiero później.Wisienka95 wrote:Dziękuję za miłe słowa otuchy ❤️
Pytanie do dziewczyn które szykują się do CC.
Powiedzcie proszę Jak? Się przyszykować, co kupic, jakieś metody łagodzenia bólu, maści, żele czy co tam jeszcze potrzeba?
Jestem zielona w temacie, strasznie się boję a wiem że raczej to mnie czeka z moim hipciem 🙁
Bardzoo chce urodzić naturalnie ale chyba tym razem nie jest mi dane.2021 transfer 2 x 3dniowców
2022 zdrowy synek
Powrót do gry
II.2024 FET 6dniowca -> poronienie zatrzymane w 8 tyg.
VIII.2024 FET 6dniowca - beta 0
02.12.24 FET 3-dniowca - beta 0
02.01.25 FET 3-dniowca - 10 dpt - 11, cb
03.04 ET 5.1.1., 6dpt - beta 52,2, 8 dpt - beta 92,5, 11 dpt - beta 236,7, 13 dpt - beta 600, 15 dpt - beta 1448, 22 dpt - beta 9820, 25 dpt - beta 22546 jest ❤️
11+5 tc Crl 5,8 cm
24+4 tc 818 g
29+5 tc 1495 g

-
Czy aby na pewno od samego poczatku??? Najpierw to musi się dobrze zagoić... są jakieś nowe wytyczne???Chałwa wrote:Tak na dobrą sprawę nie kupuje nic nadzwyczajnego - nie wiem jak zaleca ze zmianą opatrunku, to to co zaleca. Po wyjściu odrazu umawiam się do fizjo na terapię blizny. W domu zapewne będę się traktować dalej tym balsamem co teraz, ale może być linomag alantan balsam, żeby nawilżać i masować blizne, tak pewnie będę prosić męża, żeby mi okluwal ją dookoła do pobudzenia kolagenu , bo sama nie dam rady. Później wjadą tejpy i krem No scar. A tak terapia blizny u fizjo, zeby ograniczyc ilosc zrostow. Mimo wszystko przy bliznach ważna jest terapia od samego początku.
I też blizny nie smaruję sie od razu, z tego co mi tłumaczono. Ale może źle.... 😧2021 transfer 2 x 3dniowców
2022 zdrowy synek
Powrót do gry