Jesienne bobasy 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Teraz pewnie Ci poda
A jeszcze co do humorów, to ja nadal ryczę bez powodu Albo z bardzo błahego
A jak u Was ze smakami? Ja mam bardzo dziwne zachcianki - orientalne jedzenie, kozi ser, czego wcześniej bym do ust nie wzięłaKlementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
A mnie ciągnie do wszystkiego chyba począwszy od słodyczy, poprzez kwaśne kiszone ogórki, skończywszy na ostrym mięsku. Jakiś czas temu miałam napady na czosnek. Robiłam sobie codziennie sos czosnkowy i jadłam tak dlugo aż mi bylo od niego niedobrze
-
a mnie sos czosnkowy odrzuca a raczej ten posmak, który mam potem w ustach. Tak samo po burakach mam taki posmak że już ich nie tykam. Ciekawe czy po ciąży smaki wrócą do stanu przed ciąży bo jak nie to do końca życia będę jadła tone słodyczy i lodów
-
Jestem po USG, inny lekarz nadal podtrzymuje, że dziewczynka <jupiii> 9 cm ma już, wszystko w normach, wg USG jest to 14t6d, więc tylko 3 dni różnicy Zdjęcia wrzucę za godzinkę.
Magnosia, Arielka, agnes175 lubią tę wiadomość
Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
Zdjęcia z USG:
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/aeb5f3e48941.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/be68a598d953.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/bf27ab1a8111.jpg
Wrzucę Wam potem screeny z filmiku, bo nagrał mi płytkę i tam dużo fajniej widać A może i na YT wrzucę, to zobaczycie.Arielka, Magnosia, Fatim, agnes175 lubią tę wiadomość
Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 kwietnia 2015, 12:18
Mo_niczka, ewwiel, Magnosia, Arielka lubią tę wiadomość
Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
Hej, no ja byłam wczoraj na warsztatach. Uczucia mam mieszane. Głównie reklamy produktów, choć były też ciekawsze wystąpienia Upominki średnie bardzo. Całe szczęście wygrałam pieluchy, bo wróciłabym do domu niemal z pustymi rękoma...