Słaba jakość komórek jajowych? To nie wyrok.

Poznaj autorski program poprawy jakości komórek dla pacjentek przed leczeniem in vitro, z niską rezerwą jajnikową i słabą odpowiedzią na stymulację hormonalną.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Krakowianki w ciąży.
Odpowiedz

Krakowianki w ciąży.

Oceń ten wątek:
  • KL Przyjaciółka

Wysłany: 23 lutego 2025, 10:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, chciałabym odświeżyć trochę wątek ;) mam skierowanie na USG I trymestru, moja gin polecała mi szpital Rydygiera, czy któraś z Was miała ostatnio jakieś doświadczenia z tym związane? Interesuje mnie przede wszystkim czy USG i pobranie krwi jest tego samego dnia? Gdzieś czytałam, że dobrze jak wyniki pappa są wcześniej i przy USG ocenia się całość, a na wynik z krwi trzeba trochę czekać (kilka dni roboczych?). To moja pierwsza ciąża więc jestem trochę zielona w tej kwestii.

• juszka_ Autorytet

Wysłany: 23 lutego 2025, 16:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojej nie idź do rydygiera. Jak masz skierowanie na NFZ to poszukaj klinik które robią usg prenatalne i które mają dobre opinie. Osobiście polecam doktora Zarawskiego i Drygałe z Clinicare (są wspaniali), albo dużo słyszałam o doktorze Zarotynskim i prof. Wiecheciu. Zadzwoń do tych klinik i zapytaj o termin plus jak zrobić z badaniami krwi, pokierują Cię :)

💁🏼‍♀️32 💁🏻‍♂️36 🐶8

05.2024 cb
    10.09.2024 ⏸️
    07.11.2024: usg prenatalne (idealne), crl 6cm, fhr 153
    07.11.2024 nifty pro: niskie ryzyka i 🩷
    ptp 19.05.2025 🤰🏼
  • MEG Znajoma

Wysłany: 23 lutego 2025, 18:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogę polecić Gyncentrum, robiłam tam wszystkie trzy badania prenatalne.

age.png

preg.png
  • KL Przyjaciółka

Wysłany: 23 lutego 2025, 19:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ślicznie dziękuję:) dr Zarawski przyjmuje w allmedice niedaleko mnie, złapałam fajny termin na znanym lekarzu, jutro przedzwonie, żeby dopytać jak z badaniem krwi :)

• MEG Znajoma