Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
valetta94 wrote:O widzisz ja na studiach miałam przedmiot oceanografia, a sama studiuję nawigację To prawda z tymi spacerkami, ostatnio byłam na molo i mnóstwo mamuś spacerowało brzegiem morza Mieszkania są okropnie drogie, ja mieszkam w Gdyni, z tego co wiem Gdańsk jest troszkę tańszy. My chcemy się budować, ale na pewno nie w mieście bo za działkę trzeba dać tyle co za mieszkanie, więc szukamy działek w okolicy Trójmiasta.. Oby Twój syn spełnił Twoje i swoje marzenie
-
nick nieaktualnyKurczę ja to sobie potrafie zrobić kuku dostałam na to odpazenie podrażnienie wejścia pochwy specjalny żel do mycia i maść na receptę. Ale, że tak powiem przez częste siusianie i podcieranie papierem i to, że ja zawsze muszę mocniej przycisnąć bo czy czasem nic niepokojącego tak nie ma na tym papierze to się dzisiaj doigrałem i sobie tak przetarłam że musiałam rankę zrobić na szczęście przestaje szczypać. Ale nie wiem właśnie czy maść czy może lepiej kupić bepanten extra i smarować.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 października 2018, 18:40
Szonka lubi tę wiadomość
-
Karmelllka90 wrote:Kurczę ja to sobie potrafie zrobić kuku dostałam na to odpazenie podrażnienie wejścia pochwy specjalny żel do mycia i maść na receptę. Ale, że tak powiem przez częste siusianie i podcieranie papierem i to, że ja zawsze muszę mocniej przycisnąć bo czy czasem nic niepokojącego tak nie ma na tym papierze to się dzisiaj doigrałem i sobie tak przetarłam że musiałam rankę zrobić na szczęście przestaje szczypać. Ale nie wiem właśnie czy maść czy może lepiej kupić bepanten extra i smarować.
-
nick nieaktualny
-