Kwietniowe Mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Jupik wrote:Moim zdaniem trądzik to raczej kaszka, krostki podobne do zwykłego trądziku i nie powinien być czerwony. Czerwone plamki z krosteczka w środku to uczulenie (tak mi mówiła położna, moja mała miała może ze 2 na plecach jak oststnio była więc taką ilością nie kazała się przejmować). Potem zrobiło się parę takich plamek na twarzy-i moim zdaniem efekt, ze coś zjadłam.
Acygan, a ty patrzysz na to co jesz czy stosujesz się do zalecenia- nie ma czegoś takiego jak dieta mamy karmiącej???
Nie patrze na to co jem, myślisz ze to od jedzenia ?
Ona ma malutkie krosteczki w takich skupiskach kolo siebie na nosku policzkach i czole, z bialymi czubkami. A te plamki ma tylko na policzkach pod tymi krostkami. Teraz jest przy cycu ale jak skonczy to wstawie zdjecie. -
Wstaw, wprawdzie nie jestem lekarzem ale u mojej już jestem w stanie ocenić czy uczuleniowe czy nie. Zreszta jak miała trądzik to nad krostkami właśnie takie plamki tez, ale to były niezależne twory. No i mimo wszystko stwierdzenie że nie ma diety mamy karmiącej wywaliłam już do kosza (a cała ciążę i początek jak się urodziła to.powtarzalam bo przecież wszyscy tak.mowia- szkoły rodzenia, położne..). Uważam na to co jem. Powertuj neta (choć i tu sporo stwierdzeń, że nie ma diety mamy karmiącej). Nie chodzi o to by wcinać ryż, kurczaka i marchew, ale wykluczyć to co jest ciezkostrawne albo może uczulać.
Aaa, i ostatnio zaczęłam się też zastanawiać- bo położna mówiła, że te uczuleniowe to równie dobrze może być od detergentu. I teraz tak-ciuszki niemowlaka piorę w specjalnym płynie, ale swoje i męża-normalnie. A przecież ile razy ona buźka wtula się we mnie, w męża, czytaj w nasze ubrania.. zaczęłam się zastanawiać czy ten trądzik tudzież czerwone plamki to też nie wynik tego-w końcu skóra na buźce jest delikatna, i jak nia pociera o materiał prany "normalnie", w dodatku z bakteriami, to coś tam może się zadziac.. -