Kwietniowe Szczęścia 2016 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyAleksandra19 wrote:u mnie położna przychodzi od 20 tygodnia ciąży do domu co 2 tygodnie i potem jeszcze po porodzie
O jaaaaaaa, a po co??? Nie chciałabym żeby jakieś babsko przychodziło mi do domu w czasie ciąży, przecież jestem pod opieką lekarza i w ogóle. -
Ja mieszkam w małym mieście i tu do wszystkich ciężarnych przychodzą,
może roboty nie mają i łażą.. Wiem, że w większych miastach nie przychodzą, np do mojej koleżanki z innego miasta nie przychodziła tylko po porodzie..
może to u mnie tylko takie nawiedzone. Potem jak się dowiem napiszę wam po co one przychodzą -
Mam pytanie do dziewczyn z Warszawy:
Czy macie upatrzony jakiś sklep gdzie zamierzacie kupić/ kupiłyście ubranka dla dziecka? O ile wiele rzeczy można kupić w internecie to tutaj chciałabym dotknąć i zobaczyć na żywo, a poza mega drogim smykiem nic mi nie przychodzi do głowy
Z góry dziękuję ! -
znalazłam w internecie:
"Położna przychodzi do mnie od ok. 20 tygodnia ciąży , co tydzień. Teraz wyjątkowo mamy przerwę ponad 2 tygodnie, ze względu na jej urlop, ale jakby coś się działa, to pod telefonem jest jej koleżanka położna, która w sytuacjach awaryjnych mogłaby mnie odwiedzić. Wizyty te są zupełnie bezpłatne, opłacane przez NFZ.
Na pierwszej wizycie nauczyłam się oddychania przeponowego oraz dostałam listę rzeczy potrzebnych do szpitala, a także środków aptecznych i kosmetycznych, które przydadzą się do pielęgnacji malucha. Otrzymałam również kartę do liczenia ruchów maluszka, ale to będę robiła dopiero od 30 tygodnia.
Ponadto położna na każdej wizycie mierzy mi ciśnienie oraz słucha serduszka naszego synka."
i tak też wyglądają te wizyty u mnie w miescie
-
Aleksandra19 wrote:u mnie położna przychodzi od 20 tygodnia ciąży do domu co 2 tygodnie i potem jeszcze po porodzie