X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniowe Szczęścia 2016 :)
Odpowiedz

Kwietniowe Szczęścia 2016 :)

Oceń ten wątek:
  • MagSz Autorytet

Wysłany: 6 listopada 2015, 12:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeba wybrać sobie w.swojej przychodni pielęgniarke i potem.szpital ja poinformuję o narodzinach

f2wlcbxmqludqper.png
  • Aleksandra19 Ekspertka

Wysłany: 6 listopada 2015, 12:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie położna przychodzi od 20 tygodnia ciąży do domu co 2 tygodnie i potem jeszcze po porodzie

• nick nieaktualny

Wysłany: 6 listopada 2015, 13:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandra19 wrote:
    u mnie położna przychodzi od 20 tygodnia ciąży do domu co 2 tygodnie i potem jeszcze po porodzie

O jaaaaaaa, a po co??? Nie chciałabym żeby jakieś babsko przychodziło mi do domu w czasie ciąży, przecież jestem pod opieką lekarza i w ogóle.

• mania Autorytet

Wysłany: 6 listopada 2015, 13:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandra19 wrote:
    Pierwszy raz o czymś takim słyszę...jaki jest cel tych wizyt?? :)

22+3tc-545g, 25+1tc-980g, 30+4tc-2kg 32+4tc-2312g 38+4tc-3450g <3

w57vyx8do68si190.png
  • Aleksandra19 Ekspertka

Wysłany: 6 listopada 2015, 13:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja sama nie wiem po co, chyba im się nudzi... do mojej koleżanki przychodziła, do siostry też muszę popytać co ona będzie robić:D

• Aleksandra19 Ekspertka

Wysłany: 6 listopada 2015, 13:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    nawet u ginekologa mówiła mi pielęgniarka, że od 20 tyg będzie przychodziła do mnie połozna

Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 listopada 2015, 13:11

• mania Autorytet

Wysłany: 6 listopada 2015, 13:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale to do każdej ciężarnej ?? Czy może tylko do takiej, która z zalecenia dr leży w domu??

w57vyx8do68si190.png
  • Aleksandra19 Ekspertka

Wysłany: 6 listopada 2015, 13:17

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mieszkam w małym mieście i tu do wszystkich ciężarnych przychodzą,