Kwietniowe Szczęścia 2016 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Lanusia, gratulacje udanego USG!! Nic bardziej nie cieszy
sliczna Kruszynka!
ja mam w poniedzialek na 18 a we wtorek moj A. ma urodzinki wiec mam nadzieje, ze beda dobre wiesci.Lanusia93 lubi tę wiadomość
-
Lanusia gratuluję super dzidzia
Co do chustowania synek od małego lubial luz w huście dostawał ataku histeriinosidełko tez mu nie pomagało
no cóż. . Jestem po szkoleniu z chustowania i mam nadzieje ze drugi Orzeszek ja polubi
czas pokaże . Uważam że to fajna sprawa zwłaszcza ze rodzimy wiosna
Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 września 2015, 12:06
Lanusia93 lubi tę wiadomość
-
Ja jestem też jak najbardziej za chustowaniem
i w tulę też się zaopatrzę w późniejszym terminie
Szwagierka nosi tak swojego synka i jest to mega wygodne :] Obie ręce są praktycznie wolne a można w niej chodzić i chodzić
Tylko mam nadzieje, że mojemu maluszkowi spodoba się ten pomysł tak jak mnie
Lanusia93 lubi tę wiadomość
-
a co do szkoly rodzenia to ja osobiscie w pierwszej ciazy chodzilam na takie bezplatne zajecie, gdybym miala za nie zaplacic chociazby ze 200-300 zł to bym sie powaznie zastanawiala czy warto ale skoro byly za darmo to sobie bardzo chwale
kazdej dziewczynie która bedzie mama po raz pierwszy polecam takie zajecia i nie chodzi tu akurat o nauke oddychania podczas samego porodu (ja mialam cc wiec mi sie to nie przydalo) ale o nauke opieki nad samym maluszkiem po porodzie, pielegnacja pępuszka, wskazówki co do kapieli malucha czy prawidłowego trzymania niemowlecia. Wiadomo ze ta wiedze mozna tez zdobyc czytajac ksiazki, czasopisma ale dla mnie pogawedka z lekarzem lub polozna byla ciekawsza forma
-
Mag.1990 wrote:Wiolcia ah te Mikołaje
musi byc jak oni chcą
Moj dzis wstał w złym humorze wiec Bedzie mi wykrzykiwał aż do drzemki aaaaa bababababa aaaa tonem jakby mnie zjebac chciał
Dzięki temu juz zaliczyliśmy spacer