Kwietniowe Szczęścia 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Annak, zgadzam się, ja marzyłam o córce od zawsze, kiedy dowiedziałam się, że będzie syn, czułam się kompletnie zagubiona. Jak ja wychowam syna? Nic nie wiem o małych chłopcach! Ale teraz nie wyobrażam sobie, żeby moje małe szczęście było kimkolwiek innym niż jest
Za to teraz w brzuchu córka, a ja się czuję tak samo zagubiona. Przecież nie mam doświadczenia w wychowywaniu dziewczynek!
neharika, aniołkowa mama, kasieniaczek, Milka1991, Aga1991 lubią tę wiadomość
-
Yammi,Nutella,lis87 Gratuluję udanych wizyt
Jagah trzymam kciuki żeby Orzeszek się ujawnił.
Neharika trzymam za Was kciuki żeby było wszystko ok.
Wszystkim jutro wizytującym życzę powodzenianeharika, Jagah, nutella_ lubią tę wiadomość
-
Dzięki dziewczyny, dam znać. Jeżeli przepływ będzie na granicy to transfuzji nie będzie w tym tygodniu tylko w następnym, to będzie już nieuniknione, najlepiej żeby przepływ był w granicach takich jak w piątek, Ale wczoraj lekarz był pewny tego co mierzy.
She Wolf tak ryzyko jest ogromne może się zdarzyć wszystko. -
Ja marzyłam o drugiej córce, tym bardziej, że gin mówił, że wygląda mu na dziewczynkę. A na połówkowych wyszedł chłop jak dąb. Jak wyszłam to się popłakałam i zadzwoniłam do kuzynki a ona myślała, że coś nie tak wyszło w badaniach jak mnie usłyszała. Teraz już się oswoiłam z tym faktem i jest ok
neharika, aniołkowa mama lubią tę wiadomość
-
Milka1991 wrote:hej
w końcu mam prądno cały dzień wyjęty z życia...
od czego by tu zacząć
Kjopka gratuluję zakupu, niech Ci się dobrze wozi, fajnie że masz już wózek na stanie, spory problem z głowy