Kwietniowe Szczęścia 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyDziewczyny, kadrowa podała mi kwotę podstawy zasiłku brutto, rozumiem że od tego odejmuję 18% podatku, dzielę przez 30 i wychodzi mi stawka dzienna netto, następnie w zależności o ilości dni kalendarzowych macierzyński i L4 będą wynosiły odpowiednio ilość dni kalendarzowych w miesiącu x ta stawka dzienna?
A zakładając roczny macierzyński połączony z rodzicielskim 80% z tej kwoty?
Jest mi źle z tym, ze w tematach kadrowych jestem tak zielona, że aż nie mogę ogarnac podstawowych spraw...
ed.a może powinnam to mnożyć przez liczbę dni roboczych w miesiacu?Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2017, 15:32
-
antonelka Trzymam kciuki odpoczywaj ile sie da
sallvie nie placz, masz zdrowe dzeiciatko a co do rozu ja kupuje dla chlopca rowniez bo lubie kolor szary i bezowy wiec glowa do gory zobaczysz kilka dni oswoisz sie i Ci przejdzie.
Niebieskaa mialam podobnie rok temu o tej porze planowalismy z moim "world trip kilku miesieczny na 2017 Listopad ( wtedy tez teraz wiem chcial sie oswiadczyc) ", zaczynalam swietna prace,urzadzlismy mieszkanie. Wszystko pieknie, plany ze poczekamy tak z 3 lata do dzidziusia, bo dopiero co dostalam awans itd itd itd.
Dwa tyg pozniej swiat wywrocil sie do gory nogami,kilka operacji i pokornie przyjelismy co los dal i tak sie potoczylo zycie samoja nie zaluje ani chwili, prace nadal mam, podrozowac podrozujemy, za maz wychodze za 2 tyg haha priorytety sie nie zmienily poprostu przyspieszylismy je o dobre 3 lub 4 lata.
Niebieskaa, misKolorowy lubią tę wiadomość
17.03.2017Sofia
-
sunshine wrote:Ja zamierzam skorzystać z takiego rozwiązania:
http://pl.dawanda.com/product/63714879-chusta-otulacz-do-karmienia-piersia-z-pokrowcem
ja widziałam jeszcze takie szale do karmienia. ale mi szkoda kasy, wykorzystam ogrom pieluszek które mam. pieluszki i tak zawsze trzeba mieć przy sobie
-
Corcia ma okolo 885g wg pomiarow sredni wiek 26t4dz takze idealnie
Szyjka jak zawsze czyli 3.5cm.