Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyEwelcia - piekna duza willa dla Twoich dzieciaczkow.
A propos lozeczek to tez chciałam kupić z IKEA ale wpadlam na lozeczka firmy klupś i uważam ze sa piękne. Warto odwiedzić ich stronke. Ceny tez przystępne:-)
Odnośnie buteleczek to tez jestem zielona w tym temacie. Z chęcią poczytam doświadczone mamy co uważają na temat tych butelek antykolkowych.
Amy lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyJa jak wpadne w szał zakupów to będzie
nie myslę ale juz chcem kupowac i ciągnie .Haha zaraz jade na poczte frajer z poczty avizo zostawil i muszę jechac na tą duzą poczte za miasto ahhh bo dzwi na dole byly zamkniete i cholera nie mial jak zostawic ubranek
Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 grudnia 2014, 14:08
-
EWELCIA brzuszek cud malina!
Chusteczki firmy Dada z Biedry używałam przy swoim pierwszym, byłam mega zadowolona, pieluchy pasowały mi bardziej niz Pampersy czy nie daj boze Huggiesy, ktore nie pasowały mi wogole.
Butelkę mój syn miał tylko jedna, Dr. Brown, bo karmiłam go cycem, a ona była w rezerwie, jsk np pojechałam do sklepu to maz grzał moje mlego chowane w sloiczkach w lodowce czy zamrażarce. Musiał sie Mały nagimnastykować żeby z niej pic, polecam dla mam karmiących piersiąpotem to juz tylko łyżeczka jadł a kubeczek był niekapek albo z rurki ( do tej chwili a ma 9 lat pije tylko z rurki)
Amy lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Ewelcia pisałam wczoraj dziewczynom, że moja koleżanka z ciąży bliźniaczej wczoraj miała cesarke. 38 tydzień ciąży, nawet kilka dni później. Dzieci oba mają po 53 cm i ważą jedno 2300-chłopczyk i 2600-dziewczynka
także jak widać można ciążę mnoga donosic prawie do terminu
A brzuszek masz cudnyEwelcia lubi tę wiadomość
-
CzaryMary wrote:Ewelcia - piekna duza willa dla Twoich dzieciaczkow.