X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniówki 2015 :)
Odpowiedz

Kwietniówki 2015 :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 30 grudnia 2014, 13:56

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelcia - piekna duza willa dla Twoich dzieciaczkow.

A propos lozeczek to tez chciałam kupić z IKEA ale wpadlam na lozeczka firmy klupś i uważam ze sa piękne. Warto odwiedzić ich stronke. Ceny tez przystępne:-)

Odnośnie buteleczek to tez jestem zielona w tym temacie. Z chęcią poczytam doświadczone mamy co uważają na temat tych butelek antykolkowych.

Amy lubi tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 30 grudnia 2014, 14:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelcia brzuszek spory :) piękny <3

Ewelcia lubi tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 30 grudnia 2014, 14:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja butelki z lovi kupie bo te smoczki fajne mają.

• nick nieaktualny

Wysłany: 30 grudnia 2014, 14:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jak wpadne w szał zakupów to będzie :D nie myslę ale juz chcem kupowac i ciągnie .Haha zaraz jade na poczte frajer z poczty avizo zostawil i muszę jechac na tą duzą poczte za miasto ahhh bo dzwi na dole byly zamkniete i cholera nie mial jak zostawic ubranek :/

Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 grudnia 2014, 14:08

• Gosha Autorytet

Wysłany: 30 grudnia 2014, 14:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    EWELCIA brzuszek cud malina!
    Chusteczki firmy Dada z Biedry używałam przy swoim pierwszym, byłam mega zadowolona, pieluchy pasowały mi bardziej niz Pampersy czy nie daj boze Huggiesy, ktore nie pasowały mi wogole.

Butelkę mój syn miał tylko jedna, Dr. Brown, bo karmiłam go cycem, a ona była w rezerwie, jsk np pojechałam do sklepu to maz grzał moje mlego chowane w sloiczkach w lodowce czy zamrażarce. Musiał sie Mały nagimnastykować żeby z niej pic, polecam dla mam karmiących piersią :) potem to juz tylko łyżeczka jadł a kubeczek był niekapek albo z rurki ( do tej chwili a ma 9 lat pije tylko z rurki)