Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
CzaryMary wrote:podczytujece może styczniówki ? Fajnie zestawiły kity i hity
to co im się przydaje i to co w ogóle jest do bani
Cieszę się że tych kitów nie mam zbyt wielu
Idę na kawę. Ussyyyypiam
Mary, dawaj tę listę!Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 lutego 2015, 13:15
mantissa lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Ewelcia, ale ona właśnie nie jest skrócona, bo ja pół ciaży taką mam
może taka moja natura. Nie wiem.
Ania - 2,27cm.
No nie wiem, w sumie to mój lekarz nie jest ginekologiem od wczoraj tylko od 30 lat i ma dobrą opinię więc muszę mu zaufać i tyle. zbadał, powiedział że jest ok, no to okW końcu nie ja tu jestem lekarzem tylko on.
Amy_, Gosha lubią tę wiadomość
-
haneczka wrote:Potrzebujesz pit za 2013.
Kobito! Jak się składa pita, to trzeba se ksero zawsze zrobić
-
Czeesc... Ale produkujecie! Jak szalone!
A ja się wtrącę z nowym tematem, a cowiem, że mamy tu parę mam z kłopotami z tarczycą. Dzisiaj mam wizytę u endo i odebrałam wyniki tsh itd. i od ostatniego badania 2 tyg. temu spadlo z 3,6 do.2,84 i teraz już nic nie rozumiem z tego... Wyjdzie na to, że rabanu narobiłam lekarza na gwałt załatwiałam przez znajomych a tu tsh w normie...
-
nick nieaktualnyCzaryMary wrote:no właśnie ten szumiś mnie zaintrygował... ale przeciez chciałam wychować syna w ascezie... hmmm no i jeszcze na to wombie się czaję. ale jedno i drugie w dupe drogie
No właśnie jestem ciekawa czy to takie dobre bo 130 zł to nie mała kasa. Zaraz mężowi pokaże zobaczymy co powieZ organizatorem mu się sprawdziło więc może jego fachowee oko mi powie czy to fajne hahah
Amy to Ty mleczarnie musisz mieć
AA i Fasia lepiej powiedz co im Ty w tym zusie zrobiłaś że prezez zusu złożył dymisje ze stanowiska ?Amy_, Fasia lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnymam nadzieję że się nie obrażą :
KITY:
-Kaftaniki
-gruszka
- otulaczek
- w moim przypadku ciuszki 56:) ale no to taki kit nie kit:)
- śpiworki
HITY: