Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Robotka1 wrote:jeszcze nie nie znasz
hihi
FASIA nasze góry to nie ALPY:D o ile nie masz ogólnego problemu z ciśnieniem to raczej bym się nie martwiła:) poza tym Ty górolka tylko nizinna:D
np natknęłam się na coś w okolicach Szczyrku:) niby góry, ale jakieś takie niższe:)
no zobaczymy:) ogólnie tu blisko siebie będę coś szukać tak 100-150km:)
KRYSTI jak Ty chcesz mieć roczną przerwę między dziećmi to akurat po porodzie od razu było by git:D
ja chcę wrócić na rok do pracy i trzecie już planuje:D
też szukam czegoś tak do 200km max. Nie chce mi się za daleko jechać. Najchętniej nad morze bym pojechała ale to prawie jeden dzień drogi w jedną i drugi w druga stronę, szkoda czasu
Ciśnienie mam niskie bardzo, zazwyczaj w granicach 90/60. To się nadaję w góry?
-
nick nieaktualny
-
Fasia wrote:Ciśnienie mam niskie bardzo, zazwyczaj w granicach 90/60. To się nadaję w góry?
nie znam się
myślałam że w górach ciśnienie wyższe to i człowiekowi się ciut podniesie:)
Jakbyście coś wybrali to daj namiara:) ja się powoli zaczynam rozglądać -
nick nieaktualny
-
Ja się od kilku dni nad tą ofertą zastanawiam. Mamy tam jakieś 200km od nas. Miejsce piekne, trochę na zadupiu ale mi to wcale nie przeszkadza
http://www.groupon.pl/oferty/groupon-travel/ga-palac-brunow-1/45321759 -
nick nieaktualny
-
Robotka1 wrote:niestety często teoria pozostawia wiele do zyczenia w praktyce.
ja jasno powiedziałam po porodzie że podobało mi się na szkole rodzenia ale mój poród przebiegał swoim torem i żadne oddechy ani liczenie sie na nic nie zdało. fizjologia robi swoje, choć gratuluję i zazdroszczę osobom które potrafią się opanować w tym wielkim dniu i robić to co mówili na szkole rodzenia:P powodzenia:P
co do karmienia to ból bierze się z tego że wydziela sie ta oksytocyna? dobrze mówię? więc jak dziecko ssa pierś to nie dośc że boli jedna to druga automatycznie tez i automatycznie leci mleko z drugiej, taka sytuacja:D