Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
ROBOTKA no wlasnie!! A mi tak powiedziala lekarka! Co jestem u jakiegos lekarza i chcr wiedziec ile wazy moja corka to mi odmawiaja bo zawsze cos ;/ a podobno tu wage po 32 tyg podaja.. jestem zla bo nie chce rodzic no 4 kilogramowego dziecka! Ja nie wiem jak tu kobiety rodza jak maja takie duze dzieci skoro przed porodem nikt nie sprawdza nawet tego.. przychodzisz i rodzisz i juz ;/ jak ostatnio powiedzialam poloznej w zartach ze nie chcialabym rodzic dziecka ktore wazy ponad 4 kilo to mi odpowiedziala " jestes mloda- dalabys rade" !!!!!!!! :o
-
nick nieaktualnyGosha wrote:Ohhh jaka mam słabość do tego państwa mimo ze nigdy tam nie byłam
tylko z mi wiadomych przyczyn, hihi
ale ja to południowy-zachód bym prędzej odwiedziła
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o seks !
Ogólnie to piękny kraj z ogromnym potencjałem turystycznym tylko pogoda z dupy cały rok.Gosha lubi tę wiadomość
-
Gosha racja każdy orgamizm inny. Ja np mleko i jogurt naturalny często piję i po tym nic. Chleb jest faktycznie syfny. Znalazłam jeden po którym jest ok więc jego jem ale to są tylko 3-4 kromeczki dziennie. Na szczęście nie dużo już zostało bo jak nigdy nie lubiłam słodyczy tak teraz jakieś ciacho chętnie bym zjadła, chyba tak z przekpry że nie powinnam.
Co do sexu to ja już zapomniałam co to. Od sierpnia nic. Jedynie we śnie. Bożena spuchnięta ze smutku.Gosha, natt lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
natt wrote:Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o seks !
Ogólnie to piękny kraj z ogromnym potencjałem turystycznym tylko pogoda z dupy cały rok.
A pogodę to faktycznie macie... Buuuja wybrałam lepszy kraj na emigracje
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyhwesta wrote:Ja nie bede tesknila za brzuchem
Pozno mi wywalilo brzuch, a i tak nie jest jakis wielki.
Gosha trzymam kciuki i czekam na informacje