Lipcówki 2015:)!
-
WIADOMOŚĆ
-
usia89 wrote:widze ze nie tylko ja mam parcie na Emilkę
Ja chciałam Adama lub Dominika, ale o Adamie mąż nawet słyszeć nie chceusia89 lubi tę wiadomość
-
radiszka wrote:
Czy wie któraś z Was ile kosztuje badanie na toksoplazmozę?
Z tego co się orientuję w Diagnostyce w Łodzi, to koszt 80-90 zł za komplet (igg+igm)
juwelka wrote:dziewczyny a ja się w sumie teraz cieszę że mam prenatalne dosyć późno - 13tydz 1 dzień, większe prawdopodobieństwo na płeć
Juwelko ja mam zaraz po Tobie 14.01, nie ukrywam, że tez liczę na płeć. Ba nawet jestem przekonana, że lekarz coś wypatrzy.
radiszka lubi tę wiadomość
-
Witam,
mam do sprzedania 3 opakowania Duphastonu terminy do 05.2016 w cenie 28 zł za opakowanie oraz witaminy femibion natal 1 za 30 zł/op. Zainteresowanych proszę o kontakt, najlepiej mailowy [email protected] -
nick nieaktualnyJa już po wizycie , ogólnie lekarz mówi że wszystko ok jest to 13 tydzień 6 dni i termin z usg na 01.07.2014 czyli trochę do przodu tak jak wg ostatniej @
a na pierwszym USG był 05.07 a w karcie mam 04.07 masakra za każdym razem coś innego
dalej tylko nie wiem czy to on czy onamimo że dzidziuś fikał to lekarz mówi że za wcześnie
Jestem strasznie dzisiaj zadowolona bo prosiłam maluszka przed wizytą żeby nie spał i rzeczywiście nie spał fikał co chwile i machał rączką pokazywał najpierw jedną że ma 5 paluszków później drugą .. dobrze że mój M był ze mną bo by mi nie uwierzyłUSG miałam przez brzuch .. lekarz mówił że spróbujemy tak a jak będzie źle to dopochwowo to chyba nie było źle skoro tak tylko zostało
Na początku zmartwiła chyba lekarza ta przezorność bo wyszła 0,24 a od 0,25 już są złe podejrzenia i mierzył później chyba ze 3 razy jeszcze i już wychodziła 1,6 - 1,8 więc myślę że nie jest źle chyba, kość nosowa też ok, nóżki, stopki, pęcherz, żołądek budowa i położenie serduszka itd maluch ma już ponad 7,2 cm
Ale się rozpisałam sorki ale tak fajnie machał masakra