Lipcówki 2015:)!
-
WIADOMOŚĆ
-
No papiery wyslalam okna pomylam, ogarnelam chatke a teraz biore sie za prasowanie ostatniej tury ciuszkow...
Amarranta - z tego co sie orientuje to my zadnych tego typu dokumentow nie potrzebujemy...
Ja przy wyborze szpitala wypelnialam im dokumenty (moje dane i dane mojego T i takie tam) wiec chyba juz wszystko maja...
Nie wiem moze Ewela wie cos wiecej w Tej sprawie, jesli tak to niech mnie poprawi ale mysle ze sie nie myle...
A wlasnie Ewela moze ty bedziesz wiedziala, bo biorac pod uwage moj ostatni popis z macierzynskim, to tak sie teraz zastanawiam, czy cos jeszcze musimy skladac, badz mozemy??? Teraz lub po porodzie???
W sensie mam na mysli nie wiem jakies becikowe, moze cos sie nalezy z tytulu urodzenia dziecka itd...
To moje pierwsze dziecko i jesli chodzi o tego typu rzeczy to jestem kompletnie zielona, widze ze lepiej to wszystko ogarniasz...
Jesli mozesz cos podpowiedziec bede wdzieczna -
Witam Was Lipcóweczki
Ciężko Was nadrobić. Co do teściów... z nich są tacy dziadkowie jak z koziego tyłka Reisetasche. Jak leżałam w szpitalu bo groziło mi poronienie i M nie miał jak mi jedzenia przywieźć to oni nawet dupy nie ruszyli, mimo że wiedzieli jaka jest sytuacja. Przed sąsiadami udają takich kochanych i troskliwych a tak naprawdę mają mnie i swoje wnuki w d...ie. Ja jestem przyzwyczajona do takiego traktowania mojej osoby, ale nigdy nie pozwole źle traktować moje dzieci. Ehhhh.
Szkoda, że moja mama tak daleko mieszka to by mi wtedy było łatwiej.
Dziś znów mam skurcz za skurczem. Do tego organizm mi się oczyszcza. Mdli mnie cały dzień. -
Uffff udało mi sie was doczytać ! Matko ale stukacie
Witam się popołudniu, troche w kiepskim humorze, jakies hormony mną chyba znów targają Młody znów dziś dokucza - Wakacje z taką pogodą to przekleństwo dla matek ciężarnych....chciałam żeby sie zajął soba rano zebym mogla pospać, to tak sie zajał ze wszystko w kakale