Lipiec 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Nowatorka- ciekawe, byłoby fajnie jakby dało się już przez brzuch, myślicie że jak w 11tc z hakiem pójdę to już będzie tylko przez brzuch?
Kocie - daj znać co powiedział endo. A ile masz tsh?
Pytam bo ja robiłam w zeszłym tygodniu i mi zmalało trochę, a liczyłam się z tym ze skoczy w górę. Ciekawa jestem co powie na to lekarz.
Czytałam gdzieś na jakimś forum ze podobno czasem tak jest ze idzie w dół po to żeby potem zaraz odbić w górę, ale nie ma to jak informacja od lekarza:)
Ps. Powiem Wam ze (to może śmieszne ale...) wczoraj odkryłam ze odkąd jestem w ciąży mniej fałszujęLubie sobie podśpiewywać chociaż zupełnie nie mam do tego daru i zauważyłam że teraz brzmi to całkiem znosnie;) nie mialabym nic przeciwko gdyby mi tak już zostało, bo dziecię nie zwariuje przy kołysankach mamy:)
Grzybka, AmVormittag lubią tę wiadomość
19.07.2016 r. Aleksander
-
nick nieaktualny
-
_analiza wrote:Nowatorka- ciekawe, byłoby fajnie jakby dało się już przez brzuch, myślicie że jak w 11tc z hakiem pójdę to już będzie tylko przez brzuch?
Kocie - daj znać co powiedział endo. A ile masz tsh?
Pytam bo ja robiłam w zeszłym tygodniu i mi zmalało trochę, a liczyłam się z tym ze skoczy w górę. Ciekawa jestem co powie na to lekarz.
Czytałam gdzieś na jakimś forum ze podobno czasem tak jest ze idzie w dół po to żeby potem zaraz odbić w górę, ale nie ma to jak informacja od lekarza:)
Ps. Powiem Wam ze (to może śmieszne ale...) wczoraj odkryłam ze odkąd jestem w ciąży mniej fałszujęLubie sobie podśpiewywać chociaż zupełnie nie mam do tego daru i zauważyłam że teraz brzmi to całkiem znosnie;) nie mialabym nic przeciwko gdyby mi tak już zostało, bo dziecię nie zwariuje przy kołysankach mamy:)
dużo mniej szczegółów można jeszcze zobaczyć przez powłoki brzuszne.
co do fałszowania, to w sumie nawet logiczne, ciąża wymusza inny sposób oddychania, więc lepiej kontrolujesz powietrze przy wydawaniu dźwiękuSergiusz
-