Lipiec 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyDrogie - nadrabiam
widzę, że większość z nas w tematach wózków. Oglądałam dziś kilka modeli- m.in. bebetto, emmaljunga (nie mój styl), buga bo i camarello. Nasz faworytem jest expander mondo Ecco i jeśli przez tydzień nie zmienimy zdania, kupujemy. Dostałam tez od mamy laktator canpol easy start - koleżanki miały i polecają.
Jeszcze a propos wózków - moim zdaniem jak macie jak,to warto obejrzeć na żywo i się przymierzyć, a dopiero potem kupować np. W necie - bo tak w ciemno to mogą się różnić od oczekiwań
A teraz dobranoc!
jusella, Zuzulka88 lubią tę wiadomość
-
Renieczka, w takim razie te tutaj są jakieś inne, bo z 1 lub 2 sterylizatorami i podgrzewaczami zamiast laktatorów. Oba zestawy różnią się trochę np. w jednym jest ten dodatkowy sterylizator turystyczny, do tego mają zupełnie inne modele butelek i smoczków. Nie wiem, nie znam się.
Naditta, zapisywałam się na 2 w swoim szpitalu, ale szczerze to trochę bida, spodziewałam się ciekawszych i nieco dłuższych warsztatów, a to w sumie są od 1,5-4h spotkania i tyle. Na jeden dodatkowy zapisałam się do swojej przychodni. Czekam na odpowiedz, czy jakies terminy mają w ogóle wolne.
Za kilka tygodni mogę zapisać się na jeszcze jeden z karmienia piersią, ale to dopiero jak przekroczę 30 tydzień, taki maja wymóg. No nic, zobaczymy...Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2016, 23:40
jusella, renieczka, kot_bury, Zuzulka88 lubią tę wiadomość
-
MirelS wrote:W dodatku mały ułożony główkowo cały czas i tak kopie po żołądku, że wróciło rzyganko co jakiś czas ;/
Oł noł... nie zazdroszczę
Mnie dziś z rana też cofnęło ale to efekt tego, że za długo po nocy nie jadłam. W ogóle miałam fatalny dzień. Bardzo napięty i twardy brzuch od rana, jakieś słabości, duszności, źle spałam i takie tam. Zgoniłam to wszystko na pogodę
Muszę się wyspać porządnie.
Dobrej nocy dziewczyny!
jusella lubi tę wiadomość

-