LIPIEC 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Witajcie dziewczyny, czy któraś z Was ma grupę krwi Rh- i wie że będzie miała konflikt serologiczny? Jestem zielona w tym temacie, to moja pierwsza ciąża. Jutro mam wizytę u ginekologa i mam nadzieje, że mi wszystko wytłumaczy.2 cykl starań
beta 26.10. 128,9
beta 28.10. 382,33 -
Nalia wrote:Dziewczyny, zapisałam się na badanie prenatalne na 3.01 i będzie to dla mnie dokładnie 13t0d - sądzicie, że to nie za późno?
Ja chciałam możliwie jak najpóźniej bo liczę na to że poznamy płeć
PixiDixi lubi tę wiadomość
-
Tincia wrote:Witajcie dziewczyny, czy któraś z Was ma grupę krwi Rh- i wie że będzie miała konflikt serologiczny? Jestem zielona w tym temacie, to moja pierwsza ciąża. Jutro mam wizytę u ginekologa i mam nadzieje, że mi wszystko wytłumaczy.
Ja mam. Teraz nie ma problemu. Robi się w ciąży dwa razy odczyn coombsa a po porodzie jeżeli krew dziecka ma rh+ dostaje się przeciwciala w ciągu 72h od porodu -
Dziewczyny, które mają mdłości i mało przez to jedzą - jak Wasze wyniki krwi? Czy spadła Wam hemoglobina? Macie anemię? Ja jutro jadę na badania krwi, trochę się martwię, bo mam wstręt do mięsa i jem go ostatnio mało. ;(
Andziula_1988 lubi tę wiadomość
❤Ada&Pola❤
-
Urszulka89 wrote:Ja przed ciążą miałam 2- potem skoczyło do 2,37 a teraz było 2,74. Czy to możliwe, że po jednej dawce leku spadło do 1,41? Wynik robiłam wczoraj a wcześniejszy tydzień temu. Mam wszystkie tarczycowe badania i dziś endo.
30 lat Euthyrox 25,Mama aktiv premium,jodid
https://bellybestfriend.pl/pamiętnik/zielona-staraczka-pozniej-ciezarowka-przez-9-miesiecy,2959.html
beta 25.10/229, 27.10/488, 30.10/1615 -
nick nieaktualnyNalia wrote:Dziewczyny, które mają mdłości i mało przez to jedzą - jak Wasze wyniki krwi? Czy spadła Wam hemoglobina? Macie anemię? Ja jutro jadę na badania krwi, trochę się martwię, bo mam wstręt do mięsa i jem go ostatnio mało. ;(
-