X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Listopadowe Szczęściary 2017
Odpowiedz

Listopadowe Szczęściary 2017

Oceń ten wątek:
  • Iw-onka Ekspertka
    Postów: 209 110

    Wysłany: 26 maja 2017, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wichrowe_wzgórza wrote:
    Blablabla super.
    Tak, świat jest zły, bo nie wszystkich uważa się za demony intelektu ;) Spoko :D

    Twój poziom mnie przeraża. Ile ty masz lat? Miłego wieczoru :-)

    ug37df9ht2pr627q.png
    Inusia
  • Iw-onka Ekspertka
    Postów: 209 110

    Wysłany: 26 maja 2017, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzialenka84 wrote:
    Ja tez jestem nauczycielka (angielskiego) z wyksztalcenia i przez 2 lata pracowalam w gimnazjum, potem zaczelam prace w firmie IT i tak przenioslam sie do Stanow, gdzie nadal pracuje w branzy informatycznej, ale przez 5 lat odkad tu jestem ucze dzieci tym razem polskiego w polskiej sobotniej szkole. Lubie to, ale dzieci potrafia zdenerwowac.

    Natomiast nie wyobrazam sobie, ze nie lubilabym dzieci i chciala miec wlasne, jakos mi sie to ze soba nie zgadza.

    Ja uczę za to informatyki i programowania, 15 lat pracowałam jako informatyk a od 2,5 roku jestem w szkole. Przez rok uczyłam matematyki. Tez lubię dzieci, ale dają w kość to fakt. Dziś przyszedł na próbę Pan, który mógłby mnie zastapić ale po lekcji w II SP chyba zwątpił. Trzeba mieć stalowe nerwy i słuch.
    Ale jak słysze od ucznia, który kiedys za karę nie uczestniczyl w lekcji "Ja bardzo Panią lubię" to jest to miłe i nawet mam wyrzuty, że nie bawił się wtedy z innymi.

    Dzieciaczki lubia przybiec i się przytulać i to jest bardzo miłe :-)
    W sumie każdy z nas ma wpływ jakie kiedyś będą, aby na początku nie stłamsić ich wiary w siebie i poczucia wartości. Ale są tez mega skrajne przypadki i to ciężko przeskoczyć.


    ug37df9ht2pr627q.png
    Inusia
  • Mama2kituszek Autorytet
    Postów: 278 171

    Wysłany: 26 maja 2017, 21:36