Listopadówki 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Lafarra ja też na insulinie ja biorę 2 j na noc,5j do śniadania, 7j do obiadu i 4j do kolacji.
Lekarz ustawił mi na początku 2,4,2 i 2 na noc ale że cukry dalej były duże to powoli sobie zwiększałam.U mnie obyło się bez hipoglikemi.
Wiesz ja jestem pielęgniarką i sama sobie ustawiłam.
A ty jakie masz dawki ? -
Paju wrote:Nata ja zamówiłam wczoraj od tego sprzedającego dwa komplety i mam nadzieję, że będą ok.
Dam znać jakby cochodzi mi o jakość i odzwierciedlenie kolorków.
A powiedzcie mi wy nie zamawiacie baldachimu i falbanki na dół łóżeczka? -
karmelek wrote:Sylvi ja kupiłam wypełnienie z całym kompletem od tego sprzedawcy remi, ale na temat jakości nie wypowiem się bo cóż wciąż czekam na przesyłkę..
Paju nie strasze Ciemoże do Ciebie przyjdzie wcześniej
dzwonił mąż do tego sprzedawcy i powiedział że na dniach powinna być przesyłka, ale wiadomo ja już się niecierpliwie.. dobrze jednak za takie rzeczy wziąć się wcześniej. my zamówiliśmy ten komplet
nr 7
http://allegro.pl/remi-6el-posciel-do-lozeczka-lux-nowe-wzory-i4547446129.html
karmelek lubi tę wiadomość
-
Witam. Zaczynamy 32tc 8mc
niech już leci szybkooo do listopada.
U mnie słoneczko. Wstałam o 7. Już po śniadaniu.
Zaraz musze iść na pocztę odesłać te biustonosze wrrr. Dobrze, że jest pogoda, mam nadzieję, że brzusio da radę i spacerkiem przejdę.
Wczoraj miałam ucisk na krzyż, ojejku, cąły dzień, w pozycji stojącej nie bolało, ale jak się położyłam było kiepsko. Oby już to nie łapało.
Malutka buszuje od rana w brzuszku, wyciska rączki, wydaje mi się, że po tych bólach mam nieco wyżej macicę ufffff pocieszające, bo ciągle mi to na głowie siedzi.
Madlen ciesze się z udanej wizytyDzieciaczki pięknie rosną.
Pati Kochana już niedługo utulisz Nelcię, głowa do góry, jesteś taka młoda i taka dzielna, dajesz rade mimo, że życie rzuca Ci kłody pod nogi.