Listopadówki 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
A ja mam stresa. Mam być za 1,5godz na USG, a mąż się spóźnia, cały dzień telefon nie odpowiada...
Sam doajzd na przełaj przez całą stolicę w tych godzinach zajmie nam ponad godzinę...
W końcu pojadę sama, albo zawiezie mnie teść, ale mąż za karę nie wejdzie...
Ale jestem zła i zestresowana...Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 kwietnia 2014, 15:49
-
Fidelissa wrote:Goplana i mada-lena nie stresujcie sie. bedzie dobrze:))
Gratuluje Mamusiom z wczoraj pomyslnych badan:)))
ale fajnie juz wiedzieć ,że wszystko ok:))
bo chyba nie może byc tak,że nagle ten test Pappa coś wykaże jak wszystko ok, prawda?
mnie wczoraj doktorek powiedział z naciskiem na słowa " -->na postawie USG <-- jest wszystko w porządku", nie podał mi nawet słownie żadnych konkretnych wyników pomiarów, te otrzymam po długim weekendzie jako jeden wynik badań [usg + krew]. Taki mają standard, nie wiem, nie znam się to moja pierwsza ciąża, i pierwsze takie badania - wierzę, że wszytko będzie OK
pozdr.LFidelissa lubi tę wiadomość
-
A już troche lepiej żelowy zimny okład na głowę i pomogło, ob ten paracetamol to o kant dupy sobie można obić...
A sukienke dzisiaj kupiłam taką kolor fioletowy nie mogłam znaleźć jakoś ładnej której kolor by mi też odpowiadał ,to jeszcze nie jest to co chciałam ,ale zobaczymy jak ona przyjdzie jak będę wyglądać
http://www.ebay.co.uk/itm/Ruffles-Bead-Chiffon-Bridesmaid-Wedding-Gown-Prom-Homecoming-Party-Short-Dress-/400619570829?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item9c098cef3cFidelissa lubi tę wiadomość
Livia
Nela
Marcel
-
Dziś po wizycie, USG nie było bo badanie miałam w czwartek przed świętami, dziś tylko obejrzał wyniki i zbadał szyjkę. Wszystko OK.
Następna wizyta 29 maj, chyba pod koniec maja - początek czerwca pójdę do niego prywatnie (kazał przyjść ostatnio w okolicach 20 tyg) to będę miała USG
Dostałam skierowanie na badanie krwi - różyczka, toxo i TSH
Dacie wiarę, że w czwartek zaczynamy II trymestr?!Maga31, Fidelissa lubią tę wiadomość
-