X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lutowe mamy 2024
Odpowiedz

Lutowe mamy 2024

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też się bałam przy pierwszym dziecku wielu rzeczy robić. Pierwsza kąpiel, obcinanie paznokci 🙈 no ale ktoś to musiał zrobić, a mój mąż nie był chętny 🤣 i do tej pory nie obcina dziecku paznokci, nie włoży czopka... Z kąpaniem chociaż byłam twarda i tylko kilka pierwszych kąpieli ogarnialismy wspólnie, a potem przekazałam pałeczkę jemu. I do tej pory kąpiel to jest czas dla taty i córki 😉

  • Mala.mi Przyjaciółka
    Postów: 305 47

    Wysłany: 26 stycznia, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę, że ja 'zamęcze' personel szpitala i kobiety które będą leżały że mną na sali, jeśli będą miały jakiekolwiek doświadczenie z dziećmi😂 no nie będzie wyjścia, będę musiała to wszystko zrobić przy dziecku... Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o noworodki, więc się bardzo stresuję.
    Mój myślę, że będzie się angażował. No nie będzie miał wyjścia zresztą 😜

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się nie czaiłam jak miałam jakieś pytania. 🙈 Korzystałam z doświadczenia personelu poki miałam okazję. W domu trzeba było sobie samemu radzić. Np. w szpitalu malutka nie mogła załapać piersi i był problem z przystawieniem jej bo ciągle zasypiała, więc przez dwa dni męczyłam każda jedną położną która mi się nawinela 😂 każda dawała mi jakieś rady, pomagały ułożyć w różnych pozycjach itd. Dzięki temu w domu z karmieniem nie było już żadnego problemu 😉

    Mala.mi lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś