X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lutowe mamy 2024
Odpowiedz

Lutowe mamy 2024

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 22 sierpnia 2023, 19:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werson zazdroszczę siedzenia przy wiatraku i czytania książek. W pierwszej ciąży też tak spędzałam czas podczas upałów 😜

• Laura89 Koleżanka

Wysłany: 22 sierpnia 2023, 21:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tiril wrote:
    Laura witaj! Gratuluję ciąży bliźniaczej 🥰 ten wysoki puls może tylko taki chwilowy? Nie znam się, ale trzymam kciuki żeby to nie było nic poważnego ✊✊ a jak się ogólnie czujesz w tym trojpaku?

Dziękuje 😊 Chociaż muszę przyznać, że przez tydzień od potwierdzenia był szok i płacz…potem sam szok, który nadal trwa, tylko spada jego natężenie. Nie zrozumcie mnie źle, staraliśmy się o dziecko już jakiś czas, już najgorsze myśli miałam w głowie i na wieść o pozytywnym teście chcieliśmy skakać z radości, ale jednak ciąża bliźniacza to większy stres, zagrożenie No i mentalnie nie byliśmy gotowi na dwójkę, nigdy nie dopuszczałam nawet takiej myśli🙈

Moje samopoczucie ok, brzuch jeszcze nie jest bardzo widoczny, mdłości przeszły, a trzymały mnie mocno praktycznie cały 1 trymestr. O dziwo wtedy kiedy już myślałam, że się z nimi żegnam drugi raz zdarzyły się 🤮 Mam mieć badania, kontrole co 2 tyg. także dość często.

Podobnie jak Wam doskwiera mi ostatnio upał, siedzę najczęściej w tym pomieszczeniu gdzie jest klima, a na balkonie wieczorem, kiedy da się żyć.

ona 33, on 32

AMH ok
    drożność ok
    endomedrioza III stopnia

09/2021 rozpoczęcie starań
    07/2022 histeroskopia i laparoskopia
    04/2023 punkcja torbieli
    06/2023 pierwsza IUI

czekamy na cud...
  • Saya Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2023, 09:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć!

Miło Cię poznać Laura! I gratulacje bliźniaków ☺️ będzie wyzwanie, ale dasz radę mamuśka ❤️❤️

Laura89 lubi tę wiadomość

age.png
  • Werson Autorytet