Lutowe mamy 2024
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Tiril wrote:Laura witaj! Gratuluję ciąży bliźniaczej 🥰 ten wysoki puls może tylko taki chwilowy? Nie znam się, ale trzymam kciuki żeby to nie było nic poważnego ✊✊ a jak się ogólnie czujesz w tym trojpaku?
Dziękuje 😊 Chociaż muszę przyznać, że przez tydzień od potwierdzenia był szok i płacz…potem sam szok, który nadal trwa, tylko spada jego natężenie. Nie zrozumcie mnie źle, staraliśmy się o dziecko już jakiś czas, już najgorsze myśli miałam w głowie i na wieść o pozytywnym teście chcieliśmy skakać z radości, ale jednak ciąża bliźniacza to większy stres, zagrożenie No i mentalnie nie byliśmy gotowi na dwójkę, nigdy nie dopuszczałam nawet takiej myśli🙈
Moje samopoczucie ok, brzuch jeszcze nie jest bardzo widoczny, mdłości przeszły, a trzymały mnie mocno praktycznie cały 1 trymestr. O dziwo wtedy kiedy już myślałam, że się z nimi żegnam drugi raz zdarzyły się 🤮 Mam mieć badania, kontrole co 2 tyg. także dość często.
Podobnie jak Wam doskwiera mi ostatnio upał, siedzę najczęściej w tym pomieszczeniu gdzie jest klima, a na balkonie wieczorem, kiedy da się żyć.ona 33, on 32
AMH ok
drożność ok
endomedrioza III stopnia
09/2021 rozpoczęcie starań
07/2022 histeroskopia i laparoskopia
04/2023 punkcja torbieli
06/2023 pierwsza IUI
czekamy na cud... -
Laura witam i gratulacje 🥰
Rozumiem Twoja reakcje na wynik testu. Ja pamietam, ze najpierw wysłałam zdj mężowi, a on uradowany biegał w pracy i chwalił się ze zostanie tata, a ja siedziałam godzinę na łóżku i nie mogłam w to uwierzyć. Cieszyłam się, ale jednocześnie byłam trochę przerażona. Zrobiłam ponad 10 testów i Betę … wpatrywałam się w te testy i szok… A gdy byłam na wizycie i usłyszałam bicie serduszka to sie rozpłakałam i chyba w końcu do mnie dotarło, ze zostałam mama.
Słyszałam właśnie, ze w ciąży bliźniaczej robi sie usg co 2tyg. A co do samopoczucia to upały w tym nie pomagają… Wróżyli ci już lekarze płeć czy czekasz na połówkowe?