X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne LUTOWE serduszka 2020
Odpowiedz

LUTOWE serduszka 2020

Oceń ten wątek:
  • ppieguskaa Autorytet
    Postów: 938 1066

    Wysłany: 21 września 2019, 00:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bożenka wrote:
    Byłam tydzień temu na wizycie to wszystko było ok, nawet dopytywałam o ta szyjkę, zmierzył ja i powiedział, że jest w porządku, i że ma ponad 3,5cm.
    Za tydzień mam prenatalne u mojego lekarza prowadzącego to zapytam o to. Biorę raz dziennie neomag forte, tam jest 120mg magnezu i 1,4mg B6 może to za mała dawka.

    Ja biorę 150mg x3 dziennie.. Ale ja wolę dmuchać na zimne.. Bo w poprzedniej ciazy 3razy leżałam w szpitalu z powodu twardego brzucha/skurczow.. (21tc, 25tc ii 32tc)
    Aa ogółem leżałam 5razy..
    Wiec myślę, że w poprzedniej wyczerpalam limit :p

    Dlatego ja jestem za poinformowaniem lekarza na wizycie, żeby sprawdzil ii uperwnil że wszystko Oki..

    4018d16ae9.png
  • Megi35 Koleżanka
    Postów: 40 15

    Wysłany: 21 września 2019, 02:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas będzie dziewczynka a ogólnie to przewaga czego jest u nas ?

  • Mama_po_przejściach Autorytet
    Postów: 413 180

    Wysłany: 21 września 2019, 02:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bożenka wrote:
    Mam pytanko, dzisiaj jak leżałam i trzymałam ręce na brzuchu,bo mała się wierciła to poczułam jak mi podbrzusze stwardniało. Było to zupełnie bezbolesne i trwało około minutę. Czy to mogły się zacząć skurcze braxtona hicksa? Dwa dni temu miałam to samo.