X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne LUTOWE serduszka 2020
Odpowiedz

LUTOWE serduszka 2020

Oceń ten wątek:
  • gusiaa Autorytet
    Postów: 1605 1563

    Wysłany: 27 lutego 2020, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dariah wrote:
    Kochane
    Uratowana jestem !
    Wczoraj o 20 była u mnie położna i zdjęła szwy!!!
    Zyje
    Funkcjonuje
    Jest super !! ;)
    Jej zajebiscie;) pewnie wielka ulga co nie ..
    Mi sciaga jutro polozna , nie moge się doczekać, a zarazem w głowie jakas mysl ze mi sie rana przez to otworzy albo nie wiadomo co 🙈🙈

    Kornelka 💕 09.02.2015r. /2680g. 54cm

    tb73krhmu0f7yc26.png
  • Dariah Autorytet
    Postów: 7066 3847

    Wysłany: 27 lutego 2020, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gusiaa
    No normalnie nowe życie ;)
    Rewelacja ;)
    Na pewno tez poczujesz mega ulgę
    Nie znam się na ranie po cc ale myśle ze gdyby było ryzyko ze się rana otworzy to by Ci nie zdejmowała szwów..tylko czekał dłużej
    Ale mówię - tam mi się tylko wydaje logicznie ;)

    09.09.2016 2860g szcześcia i 48cm do całowania ♡♡
    w5wqvut11x85dyxn.png
    20.02.2020 3370 g szczęścia i 54 cm do całowania ❤️❤️
    74di20mmq3o11a0n.png
  • Darrika Autorytet
    Postów: 1199 924

    Wysłany: 27 lutego 2020, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dariah wow! I taki optymizm to się szanuje :D teraz to można góry przenosić nie ?

    Ja mam nadzieję, że jutro mi też zdejmie szwy i będzie lepiej, choć najbardziej to mnie chyba boli ten taki to jest prawie w środku :/

    A ja się tak oczywiście od wczoraj martwiłam o to, że mała mało sika. A dzisiaj z rana dwa razy na full siku i teraz po karmieniu jeszcze zajrzałam w pieluche i było mokro, po czym przy przebieraniu jeszcze 3 razy się zasikała na przewijaku :D

    Coś czuje, że jak ostatnia kupa była wczoraj po 14, to teraz jak przywali to pewnie po same pachy 🤭

    Pierwsze dziecko, dziewczynka, 28 lat
    609a032c5d.png