Lutówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Kri, a Ty w którym zamierzasz rodzić? Na jaczewskiego? na staszica?Kri wrote:Aaa w św zofii to pewnie tak, nie znam się, ale położna cały czas wychwala ten szpital, że och i ach
to jak któraś ma blisko to może się pokusić
A u mnie nie ma tylko małych szpitali, Lublin to tak raczej miasto i to największe na wschód od Wisły
, a i tak podobno z tym znieczuleniem jest problem bo zatrudniają jednego anestezjologa na zmianie. -
Tez się nic nie wyświetla pod tym linkiem...Bruśka wrote:http://m2.hm.com/m/pl_pl/productpage.0228503001.html
O to "cudo". Mualam nie kupować kurtki twierdzilam że się dobujam ale jak wczoraj byłam na szkole rodzenia i zobaczyłam jak te niektóre dziewczyny żałośnie i pokracznie wyglądają to mnie to zmotywowalo. one miały 32-34 tydz więc u nas to akurat sama zima. -
Powiem Wam, że ja dziś jakaś mega słaba jestem...wstałam o 3:30 i najchętniej znów spać bym poszła..A wypadałoby poprasować...nic mi się nie chce, w ogóle jakaś smutna jestem...i coś mnie pobolewa brzuch dołem z lewej strony...nie wiem co to, jeszcze mnie tak nie bolało..łapska popuchnięte..jak wyprostuję palce to aż bieleją.. najgorzej, że i stopy zaczynają puchnąc...tak...ja po prostu czuję się spuchnięta...
Jeszcze 57 dni...
Nic jakoś mnie nie cieszy..wręcz płakać mi się cche...w piątek ma przyjechac Mama pomóc mi z oknami...chciałabym żeby już był piątek... -
Tulipanno ja też ostatnio zauważyłam że trochę puchnę... myślę że to normalne już na tym etapie. Paluszki fakt najgorzej mają po nocy bo takie paróweczki hehe, natomiast stopy do wieczorem są bardziej podpuchnięte. Ale tak nie jest codziennie czasem mniej czasem bardziej. Ale powiem Ci szczerze że ostatnio też miałam jakąś taką chandrę przez 2 dni że nic mi się nie chciało
-
nick nieaktualnyLexi chudzielcu : p sliczny brzucho!
Tysia jaka sesyjka
piekna Gabrysia
Brusia chyba kazda predzej czy pozniej ma takie 'mroczne' wizje : p