WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Twoje starania o dziecko przedłużają się?
Sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania
w Klinice Polmedis.
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lutówki 2017
Odpowiedz

Lutówki 2017

Oceń ten wątek:
  • Czarnaa94 Autorytet

Wysłany: 8 września 2016, 10:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie też łożysko nachodzi na ujście szyjki macicy i tyle tylko że mam zakaz współżycia. Nic więcej gin na ten temat nie mówił. Ja jestem zdania że jak lekarz nie ma żadnych zastrzeżeń to nie ma co sobie dopowiadać ;)

Brunetka, Papcia, AleAleksandra lubią tę wiadomość

thgfyx8dkbbmw2ir.png
    l22nzbmh47rkhklk.png
    Synuś Olek (*) 5.05.2014 (15tc)
    Aniołki 27.08.2014 (5tc) | 10,2014 (7tc)
  • Brunetka Autorytet

Wysłany: 8 września 2016, 10:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    aleksandraola wrote:
    No staram się nie martwić ale czasami się nie da, czytałam właśnie kiedy najczęściej występuje i nic do mnie nie pasuje. To moja pierwsza ciąża, ale tak jak pisze jestem w 18 tc więc wychodzi na to, że mam szanse, że wszystko wróci do normy :)

Może jednak masz łożysko na przedniej ścianie :)

w4sqdqk37ek35kuj.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 8 września 2016, 10:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Wam
    A Ja wpadlam sie pochwalić ze nasz krolewicz bedzie mial braciszka :)wiec mialam nosa i mega sie ciesze ze juz w lutym bede miala dwoch przystojniakow <3

AguŚka89, Paulina89, Ediii, Czarnaa94, evs, aleksandraola, jestemhela, zbikowa, livia30, Goździk89, M@linka, Papcia, paulka86, Mmeryy88 lubią tę wiadomość

• aleksandraola Znajoma

Wysłany: 8 września 2016, 12:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brunetka wrote:
    Może jednak masz łożysko na przedniej ścianie :)

Okaże się na następnym badaniu. :-)
    No właśnie, kiedy najlepiej na badanie połówkowe ?

Aleksandra
  • AleAleksandra Przyjaciółka

Wysłany: 8 września 2016, 13:22

Cytuj  /     /  Zgłoś