Lutówki 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyWitam nieśmiało... wychodzi na to, że też poszerzę grono lutówek!
to moja pierwsza ciąża, jestem totalnie zielona i ogromnie się martwię
moje wyniki bety: 9. 06 - 280,4 mIU/ml, a dziś: 2882 mIU/ml
14. 06 miałam USG, gdzie póki co mój mały bąbelek został nazwany pęcherzykiem ciążowym i ma GS 6,9 mm, kolejne USG mam w poniedziałek i powinnam już usłyszeć serduszko!
tak bardzo się cieszę, a jednocześnie jestem pełna zmartwień!
Penduka, Emiliana, Reggina, Wiesiołki lubią tę wiadomość
-
AniaAM87 wrote:Witam nieśmiało... wychodzi na to, że też poszerzę grono lutówek!
to moja pierwsza ciąża, jestem totalnie zielona i ogromnie się martwię
moje wyniki bety: 9. 06 - 280,4 mIU/ml, a dziś: 2882 mIU/ml
14. 06 miałam USG, gdzie póki co mój mały bąbelek został nazwany pęcherzykiem ciążowym i ma GS 6,9 mm, kolejne USG mam w poniedziałek i powinnam już usłyszeć serduszko!
tak bardzo się cieszę, a jednocześnie jestem pełna zmartwień! -
Dziewczyny, ja już po...
Pani wzięła się do badania i po kilku sekundach usłyszałam: "No jest dzidzia i serduszko bije..." Dawno się tak nie uśmiechnęłam
Co prawda "dzidzia" jest młodsza 5,6 hbd, niż wynikałoby z terminu miesiączki (powinno być 6,2), ale doktor powiedziała, że 4 dni to taki margines błędu.
CRL 3,2mm; YS 3,5 mm
Serduszko biło 98, ale zmierzyła drugi raz i biło już 102 (chyba się Małe zdenerwowało błędnym pomiarem;))Bo jeśli miałoby być spokojne to tylko po tatusiu:)Katarzyna.G, Helmi lubią tę wiadomość
-
Helmi- ja na NFZ dostałam skierowanie na wszystkie badania za darmo jak mi pobierali krew to Pani mówiła, ze jak skierowanie od gina to wszystko za free.
Co do palenia - tez paliłam przed ale szybko mnie odrzucilo. Teraz mi to śmierdzi. No i na samą myśl ze trułabym dziecko mi się odechciewa. Siostra mowila ze widziała kiedys jakiś filmik, na ktorym bylo dziecko w lonie palącej w tym czasie matki. Dziecko było widac dokladnie ze miało odruchy jakby sie dusiło.