MAJ 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Kamilutek wrote:Czy któraś z Was może mi pomóc? Łapią mnie chyba skurcze macicy, ale w sumie to nie mam pojęcia, jak się je odczuwa - mam taki jakby "prąd" zaczynając się ok. 2 cm poniżej pępka i lekko w lewo od niego, schodzący na dół kilka cm i znikający; kilka chwil przerwy i następny. Jak usiądę to jeszcze kilka takich mnie łapie i potem przechodzi.
Czy mam się martwić? A może to skurcze Braxtona-Hicksa?
Pierwszy raz takie coś mam, a że jestem zielona w temacie ciąży, to już mi się ciśnienie z nerwów podniosło do niebotycznych wartości.
Wydaje mi się, że skurczę B-H występują z mniejszą częstotliwością a nie jeden za drugim. Ja bym chyba wzięła nospę i się położyła. Jakby nie przeszło to może skontaktuj się z lekarzem?Kamilutek lubi tę wiadomość
-
Kamilutek wrote:Czy któraś z Was może mi pomóc? Łapią mnie chyba skurcze macicy, ale w sumie to nie mam pojęcia, jak się je odczuwa - mam taki jakby "prąd" zaczynając się ok. 2 cm poniżej pępka i lekko w lewo od niego, schodzący na dół kilka cm i znikający; kilka chwil przerwy i następny. Jak usiądę to jeszcze kilka takich mnie łapie i potem przechodzi.
Pierwszy raz takie coś mam, a że jestem zielona w temacie ciąży, to już mi się ciśnienie z nerwów podniosło do niebotycznych wartości.
A twardnieje Ci przy tym brzuszek? Bo mnie jak czasem łapią takie delikatne skurcze to zaraz mam brzuch twardy i na to twardnienie biorę magnez. Jeśli Cię coś niepokoi to spytaj lekarza albo jedź na IP, lepiej dmuchać na zimneKamilutek lubi tę wiadomość
28.12 - 289g
06.03 - 1498g
-
Dziewczyny,po wczorajszym badaniu u gina (ręcznie sprawdzał szyjkę) jak poszłam od razu do łazienki to zobaczyłam taki podbarwiony śluz na władce i dziś mi takie brudy lecą, nie dużo ale jednak.Nie boli mnie brzuch, ani nic, mała fika koziołki
Czy któraś z was tak miała???
Zaczynam się martwićmon!ta^ lubi tę wiadomość
-