WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Twoje starania o dziecko przedłużają się?
Sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania
w Klinice Polmedis.
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Majowe mamy 2018
Odpowiedz

Majowe mamy 2018

Oceń ten wątek:
  • Wowka Autorytet

Wysłany: 26 listopada 2018, 10:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    O losie.

Pawojoszka, co za bezsens. Wszystko co myślę, już napisałaś sama i napisały dziewczyny. Decyzja sądu bez żadnego sensu, niby wszystko dobrze, ale zawsze musi być to ALE. Odwołuj się od płacenia, zrób co możesz. Wymóg opłaty przez Was w ogóle z dupy wzięty. Nie znam się na sprawach sądowych, ale noz się w kieszeni otwiera, jak czytam, jak można komuś nabruździc i samemu nie ponieść konsekwencji.

Dzieciaki cudne :)

Emilkę pamiętam z filmiku, cudna mała :) I faktycznie gdzieś pomiędzy chłopakami :) Kamcia i jak egzamin męża?

Feeva, no to masz odpowiedź skąd więcej pobudek w nocy. Bilans musi się zgadzać, to nie suche powietrze a pusty brzuszek :) co do upodobania słoiczków, to może spróbuj następnym razem dolać więcej wody i zrobić rzadszą zupkę i porządnie zblendować. Może być winna konsystencja.

Ja prawie 7 miesięcy walczę z niejadkiem. Bywają dni, kiedy zje całą miseczkę tego co naszykuję, ale bardzo rzadko zje całą butlę. Teraz przed drzemką zjadł całe 60ml.

Ja kaszkę daję na śniadanie w formie jedzenia łyżeczką. Gotuję zazwyczaj sama. Kaszka na noc w butli u nas niczego nie przedłuża, a zazwyczaj dawałam 3 miarki z mm na 150ml mleka.

Nie wiedzieć czemu wzruszyła mnie wizja Bożenki na nocniku :)

Z okazji Mikołajek i świat byliśmy wczoraj na sesji świątecznej. Jakie zdziwienie pani fotograf (fotografki? fotografistki?) umiejętnością siedzenia i uciekania Skrzata :D A to dlatego, że przed nami był chłopiec w wieku 4 miesięcy, który optycznie był większy i leżał jak kłoda :D

kattalinna lubi tę wiadomość

Julia ❤
    3ffafe9500.png
    Jano ❤
    c2513a0522.png