Majowe mamy 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Patk - ja uważam że tetra najlepsza, ale patrze na gramature, bo niektóre pieluchy to jak gaza
na gemini apteka jest chyba 10pak za 20 kilka złotych, albo na allegro też można znaleźć jakieś grubsze
i tak jak Feeva planuje z 2/3 flanelki czy muślinki jakieś ładniejsze "na lepszą okazję"
Nasze aniołki...
21.09.14 (*) N.
10.05.17 (*) O. -
Hoope wrote:
Bardzo cienki kocyk, imitujący ręczną robotę
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/871f271bf845.png
Takie kocyki swego czasu były w Tesco, dawno nie byłam więc nie wiem czy jeszcze są.
Były taniutkie (koło 20 zł) a śliczne i porządnie wykonane. Na pewno były błękitne, różowe i kremowe/białe.Matylda
-
Patk wrote:W ogóle jeszcze takie pytanie- te pieluchy tetrowe, bambusowe i muślinowe... nie do "pieluchowania" zamiast pampków, tylko na ulewania i inne... to jakie wybrać i w ogóle ile ich mieć? Ja jestem kompletnie zielona w tym temacie, i nawet myślę nad tym po co one oprócz ulewania?
Ja miałam ok. 30 szt tetrowych, większość klasyczne białe, kilka kolorowych. Taka ilość bo dużo dostałam po dzieciach siostry.
U nas baaaardzo się przydały. Podkładałam córce pod brodę do karmienia a potem sobie na ramię do odbijania. Jak już kiedyś pisałam - córka do 4 mca nosiła poduszkę Frejki, z powodu nacisku na żołądek bardzo dużo ulewała, w zasadzie na każde karmienie szła nowa pieluszka.
Poza tym tetra świetnie sprawdzała nam się do okrywania latem, kiedy na kocyk było za gorąco a za chłodno by niczym nie przykryć. Do osłony przed słońcem na spacerze (oczywiście nigdy nie zagrywałam szczelnie, tylko tak żeby był przewiew). Pod główkę do fotelika czy wózka do ochrony przed potem czy ulaniem. Do lekarza, żeby rozłożyć na przewijaku - nie zawsze w gabinetach mieli jednorazowe papierowe "prześcieradełka". Często używałam jako śliniak podczas ząbkowania, do przetarcia buzi itp. Zawsze miałam ze 2 pieluszki w torbie na wyjścia.