X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Majóweczki 2016 :D
Odpowiedz

Majóweczki 2016 :D

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 14 grudnia 2015, 09:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,
    Dawno mnie nie było ale podczytywałam na bieżąco to przez te zamieszanie przedświąteczne :) u Nas wszystko w porządku raz Mała czuje raz nie :/ narazie sie nie martwię ale powoli mnie to denerwuje ;P

Gratulacje udanych wizyt i poznania płci Maluszków :)
    I powodzenia dla wizytujących j czekających na wyniki :)
    Kw modlę sie za Was, i jesteśmy z
    Kamisia mam nadzieje ze bedziemy miec nowego kierowcę :)

Co do szpitali ja jestem Super zielona , nie wiem
    Nawet jak wyglada poród , co sie dzieje nic :/....
    Wiec trudno podejmować decyzje bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat :/
    Tez rozmyślałam o porodzie w prywatnym szpitalu ale ceny mnie zmiażdżyły :/ 13 tys , 8 tys :/ w zależności od szpitala , niestety Nas na to nie stać :/ wiec chyba zostaje szpital Bielanski gdzie pracuje mój lekarz większość czasu i mam
    Go 5 min od domu .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 grudnia 2015, 09:53

• xpatiiix3 Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2015, 09:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Migussia 2 razy rodziłam w USK i nie spotkałam się z tym by ktoś krzyczał (takie historie słyszałam z kolei o Warszawskiej) z Marcelem 3 doby leżałam ,a z Nel 9.. jedynie to jest niefajne, że leży 5 kobiet na jednej sali reszta jest ok jak dla mnie opieka fajna jak trzeba zabiorą dziecko i się Nim zajmą możesz odespać sobie, a i nigdy mnie nie odesłali ja mają dyżur muszą przyjąć, mi fartem się udało że 2 razy było tak ze USK miało dyżur teraz tez liczę że mi się uda a jak nie to będę na lekarza się powoływać albo wyrwe od Niego skierowanie i juz będą musieli mnie przyjąć :P