Majóweczki 2016 :D
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyHej,
Dawno mnie nie było ale podczytywałam na bieżąco to przez te zamieszanie przedświąteczneu Nas wszystko w porządku raz Mała czuje raz nie
narazie sie nie martwię ale powoli mnie to denerwuje ;P
Gratulacje udanych wizyt i poznania płci Maluszków
I powodzenia dla wizytujących j czekających na wyniki
Kw modlę sie za Was, i jesteśmy z
Kamisia mam nadzieje ze bedziemy miec nowego kierowcę
Co do szpitali ja jestem Super zielona , nie wiem
Nawet jak wyglada poród , co sie dzieje nic....
Wiec trudno podejmować decyzje bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat
Tez rozmyślałam o porodzie w prywatnym szpitalu ale ceny mnie zmiażdżyły13 tys , 8 tys
w zależności od szpitala , niestety Nas na to nie stać
wiec chyba zostaje szpital Bielanski gdzie pracuje mój lekarz większość czasu i mam
Go 5 min od domu .Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 grudnia 2015, 09:53
-
Migussia 2 razy rodziłam w USK i nie spotkałam się z tym by ktoś krzyczał (takie historie słyszałam z kolei o Warszawskiej) z Marcelem 3 doby leżałam ,a z Nel 9.. jedynie to jest niefajne, że leży 5 kobiet na jednej sali reszta jest ok jak dla mnie opieka fajna jak trzeba zabiorą dziecko i się Nim zajmą możesz odespać sobie, a i nigdy mnie nie odesłali ja mają dyżur muszą przyjąć, mi fartem się udało że 2 razy było tak ze USK miało dyżur teraz tez liczę że mi się uda a jak nie to będę na lekarza się powoływać albo wyrwe od Niego skierowanie i juz będą musieli mnie przyjąć
I jeszcze Ciebie zasmuce ostatni wołanie przepełnione są prywatne kliniki znajoma po porodzie u arciszewskich na korytarzy leżała zajebiście płacić za poród i lszec na korytarzu.. a na NFZ dawno nie słyszałam żeby było przepełnione ew. Mówili że z Warszawskiej do USK wysyłali to na tyle co ja wiem mamą pracuje oba szpitale obsługuje (BHP) I dużo wie co się dzieje
Aaa i jak prywatnie to teraz najbardziej polecają parkowaWiadomość wyedytowana przez autora: 14 grudnia 2015, 09:38
migussia lubi tę wiadomość