X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Majóweczki 2019
Odpowiedz

Majóweczki 2019

Oceń ten wątek:
  • mumoftwo Przyjaciółka

Wysłany: 18 września 2018, 10:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agata nie znam się na tym czy późno czy nie, ale ja na przykład robię je w tym tygodniu, bo w przyszłym mam wizytę i mam już je dostarczyć. Z tego co pamiętam to przy wszystkich ciążach robiłam te pierwsze badania do 10 tc.

f2w3vfxm2ace54m7.png

l22nvcqgnwwqjptj.png

l22ndf9h0baemvap.png
  • stepa Nowa

Wysłany: 18 września 2018, 10:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciasteczko77 wrote:
    :D to ja liczę na wyjście po chudsza niż przed - taki cel mamy z dietetyk :) ale ja serio jestem gruuubbaaa ... więc nie ma innej opcji :)
    Teraz tak mi narobiłas smaku co do kawy - ale pijesz latte czy co ? Trzeba uważać na espresso ma b dużo kofeiny ;)
    Teraz to doceniam jednak etat (jednak jest zwolnienie) .. ale psychicznie cieżko mi wytrzymać.. nie sądziłam ze bede musiała juz na tym etapie tak uważać... lekarz nie zezwolił na powrót jeszcze ..
    Da się schudnąć w ciąży jeśli ma się nadmiar kilogramów przy odpowiedniej diecie i nie szkodząc przy tym dziecku.
    Piję latte na mleku bez laktozy.
    Wy już o imionach? Jak to? Ja to się zastanawiam czy chcę znać płeć.

• iwwk Autorytet

Wysłany: 18 września 2018, 10:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, ja mam dzisiaj słaby dzień, nie poszłam do pracy idę do lekarza. Jakieś dziwne stresowe kołatania w sercu. Mam pracę fizyczną, nie na warunki ciążowe, to mnie zaczęło mega stresować. Do tego kontakt z ciężkim klientem. Poprzednią ciążę straciłam i teraz tym bardziej się martwię :( Do tego dochodzi głupie uczucie, że przecież ciąża to nie choroba i mogłabym pracować, ale jak sobie pomyślę, że mogłabym spaść z drabiny, albo coś innego. Eh..

atdcjw4ziax1my6y.png
  • Chusy Autorytet

Wysłany: 18 września 2018, 10:55

Cytuj  /     /  Zgłoś