Mamusie CZERWCOWE 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Freyja wrote:Jeśli chodzi o przesuszoną skórę to może być objaw problemów z tarczycą - warto pilnować.
Ja mam niedoczynność ale wszystko pod kontrolą.
Ogólnie mam skórę suchą, ale w ciąży się ona pogłębila - może po prostu wieksze zużycie wody (chociaż pije sporo). -
Blanka85 wrote:Cześć dziewczyny
mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze . Ja dochodzę do siebie, ale nie jest łatwo
odebrałam dziś wyniki jeśli chodzi o mutacje. Jestem zupełnie zielona ... Ale coś mi powychodziło.... Czy pomożecie mi chociaż trochę jeśli chodzi o interpretację? Zdjęcie wyniku może na priv bym wysłała do osób, które są "wtajemniczone" jeśli chodzi o mutacje żeby nie zaśmiecać Wam forum . Dodajcie mnie może do przyjaciółek,a ja wtedy wyślę wyniki. 3mam za Was wszystkie kciuki :-*
Odnośnie mutacji, jeśli masz facebooka to zachęcam byś dołączyła do grupy MTHFR Polska. Jest tam bardzo wiele informacji odnośnie mutacji genów mthfr, Pai, V Leiden, użytkownicy polecą Ci lekarzy znających się na mutacjach, ktorzy dobiorą odpowiednie leki, suplementy np. metylowany kwas foliowy i B12, które są niezbędne przy stwierdzeniu mutacji mthfr.
Osobiście nie robiłam pakietu badan mutacji po stracie w 9tc, ale dzieki tej grupie wprowadzilam profilaktycznie metylowany kwas foliowy, b12 i inne polecane suplementy i jak na razie odpukać wszystko dobrze.
Musi być dobrze ❤
[*] Aniołek 9 tc -
Nita wrote:Jak wasza cera? Ja do 9 tygodnia miałam idealną a potem nagle bum, pryszcz na pryszczu. Wyglądam tragicznie, jak kupa po prostu
włosy też często mi się przetłuszczają. Z synkiem nie miałam ani jednej krosty a teraz? Jestem załamana i wstydzę się wpuścić do domu nawet hydraulika
Cześć Blanka! Niestety nie pomogę...Rysiu i Marysia 29.04.2019r.
Wojtek 10.08.2016r. -
Freyja wrote:Jeśli chodzi o przesuszoną skórę to może być objaw problemów z tarczycą - warto pilnować.
Własnie wydaje mi się że u mnie spowodowane było to problemem z tarczycą.