MAMUSIE CZERWIEC 2014 !
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyJak sie uda to to na pewno zrobię, ale na razie nie udaje sie bo ona natychmiast zamyka buzie
Natalia dodajesz jedna miarkę do mleka (zamiast jednej miarki mleka) czyli np robisz mleko 210 wody czyli 7 miarek, w tym 6 mleka a 7 dma to kaszka, tak przez kilka dni potem dajesz 5 miarek mleka a 2 kaszki itd oczywiście to przykład ty pewnie robisz wiecej mleka niz 210 dla Frania
Limerikowo lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
onka79 wrote:Mamusie karmiące wyłącznie piersią uświadomcie mnie kiedy powinnam zacząć podawać małej coś więcej niż cyca - co i w jakich ilościach? Na razie jestem zielona w tym temacie. Czytam w necie ale juz mam taki mętlik w głowie, że czacha dymi
jezeli mala jest na cycu wszedzie pisza ze do skonczonego 6go mca mleko mamy jest najlepsze i starczy maluchowi
tu Dziewczyny karmiac piersia zaczynaly po 4mcu od soczkow a potem puree z warzyw niepryskanych z domowych ogrodkow lub organiki ze sklepow lub sloiczki
ja po 4mcu na modyfikowanym zaczelam b powoli od soczkow po lyzeczce raz z jablka raz z marchewki i tak 2 tygodnie zwiekszajac ilosc, potem puree z warzyw-marchew/ziemniaczek i owocow jablko/marchew, jablko/banan itd
i dolaczylam kaszke ryzowa bobobity zaczynajac po lyzeczce od herbaty bo mala byla juz glodna
jak przewiniesz pare str do tylu to Dziewczyny pisaly o jedzonku i postepachWiadomość wyedytowana przez autora: 15 listopada 2014, 22:23
onka79 lubi tę wiadomość
-
Eta dziękuję za miłe słowo
Dziewczyny podałam Maksiowi do mleka po miarce kleiku/kaszki pełnoziarnistej ryżowej. Podałam mu też na śniadanie ww. kaszkę na gęsto na 100 ml mleka, cała porcja na raz. Czy dobrze zrobiłam? Czy powinnam stopniowo ją wprowadzać? Wydaje mi się, że Maksiowi zwiększyła się ilość pierdzioszków, pierdzi cały czas. Ale nic sobie z tego nie robi.