Mamusie luty 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
A w ogole dziewczyny mialyscie juz pierwsza wizyte u gina od czasu porodu? Bo ja mam jutro i jestem bardzo ciekawa co mi powiedza. Nie ogladalam swojego krocza, wiec nawet nie wiem co tam sie dzieje, ale od poczatku czuje sie swietnie, wiec chyba powinno byc dobrze. Ciekawa jestem czy mozna dostac zielone swiatlo na seksy przed uplynieciem 6 tygodni08.02.2015 Luna
28.07.2017 Gaja
21.09.2019 Enya -
Witajcie kochane! Miałam trochę przerwy od forum, wybaczcie. Czasem coś podczytywałam, ale niewiele. Jak pisałam wcześniej trochę męczyłam się z zalążkiem depresji. Na szczęście dzięki szybkiem i mądrej interwencji mojego męża i położnej zwalczyliśmy to świństwo zanim miało czas się rozwinąć. Czuję się już dużo lepiej i nawet próbuję znowu troszkę karmić piersią. Jednak mleka mam mało i cały czas się dokarmiamy mm.
Mam nadzieję, że u Was same dobre wieści -
Nie pisalam dawno do was
jakos brak mi czasu
coraz wieksze te nasze dzidziulki:) ja patrze na mojego Jasia z takim podziwem jak sie uśmiecha i zaczepia:) juz pare razy udało mu sie powiedziec "aguuuu" piekne to jest
wychodzimy sobie juz na dluzsze spacerki:)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f77b9dafc945.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/95e20676f6a8.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/73fadc1c68fb.jpgRudasek, Sue, mala_mi1982, bella84, Penelope, dorocia2324 lubią tę wiadomość
-
ash wrote:Laurka kryzys laktacyjny u Ciebie tak jak u mnie. U mnie juz sie korkuje, bo mały je chętniej i mniej sie złości choć nadal nie jest tak jak było.
Pij dużo i przystawiaj często do piersi.
mialam tez przez week. dokladnie bylo to samo..pił i nagle sie denerwował, płakał, szarpał- masakra! ale wiem tez ze mniej oiłam, byłam tak zabiegana ze nie mialam czasu. sciagnełam z cyca zeby zobaczyć ile tam mam i ledwo wytargałam 60ml z obu.....