Mamusie Luty 2019.
-
WIADOMOŚĆ
-
ruda90 wrote:U nas też brak zębów za to raczkowanie i wstawanie na całego...
Mała ma katar leci jak z kranu denerwuje się przy piersi bo nie może jeść przez zatkany nos ehh
Biedna 😞 to właśnie jest najgorsze u maluchów z katarem ze maja problem z jedzeniem, oby szybko minął ten katar. Robisz małej inhalacje? Miała już kiedyś katar czy pierwszy raz? Może się przyzwyczai ze musi puszczać często żeby buzia oddychać -
Kurde nasz mały też coś troszkę pokasluje, w nocy mu furczalo w nosie.. Ja jestem przeziębiona cały tydzień boję się że coś ode mnie złapał.. Gorączki nie ma więc narazie obserwuje, takim maluchom można coś dać profilaktycznie? Podpowiedzcie bo jestem zielona w infekcjach
Nie chce jechac na te nocne/weekendowe opieki bo tam to tylko coś gorszego można złapać mam wrażenie -
nick nieaktualny
-
Rany, dziewczyny... Nie mam czasu na nic... Moje kpi to teraz udręka
Mała zaczęła czworakować i wszystko przewraca, kosze na śmieci itd. Na macie wogole nie chce juz siedzieć, a w łóżeczku dlugo nie wytrzymuje
Jakoś nie byłam na to gotowa tak szybko. Kupiliśmy zabezpieczenia do kontaktow i takie na narozniki... Zastanawiam sie jak zabezpieczyć szuflady otwierane na dotyk bo juz oczywiście kapnela się jak to dziala
Aniołki 8tc 2016 i 6tc 2017
Kochana Kruszynka - hipotrofia 2019 -
Dziewczyny, czy któraś z Was ma materac kokosowy? My od miesiąca mamy dwa i chyba są w nich jakieś robale
Mała co jakiś czas ma pojedyńcze ugryzienia. Materace zaraz wylądują w koszu.
artemida27 lubi tę wiadomość
Aniołki 8tc 2016 i 6tc 2017
Kochana Kruszynka - hipotrofia 2019 -
ruda90 wrote:Dziewczyny macie jakieś ubranka z C&a ? Jak wypada rozmiarowka porównywalna do czegoś ?
To jej pierwszy katar biedna nie wie co się dzieje na pewno z dnia na dzień będzie lepiej 😊
Trzeba brać 1 rozmiar więcej. Moj zaczął nosić 68 (spodenki jeszcze 62 niektóre) a w c&za kupiłam ostatnio body 74 i są dobre 😊
-