Mamusie październik 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Nuska super opis!
Też wam muszę swój w końcu kiedyś opisać ale chyba w moim porodzie nic ciekawego nie bylo😅
Cabrera ja też karmie tylko KP. Jaki mamy przyrost, nie wiem. W piątek położna będzie mała ważyć to Wam napisze.
Zaczęłam odciągnąć pokarm na awaryjna chwilę. Odciagam i do zamrażarki. Tylko nie wiem ile w końcu można w niej trzymać 3mies czy pół roku max🥺 mimo trzeciego dziecka w tej kwestii jestem zielona 🙄
Dziś mąż był w USC więc oficjalnie mamy Karolinę Marte😁 swoją drogą byłam nie delikatnie zaskoczona widząc skrócony akt urodzenia. Kiedyś one wyglądały inaczej😂 i były 3szt a nie jeden. 🙄
Coś jeszcze miałam pisać ale kurcze nie pamietam😅
Spokojnego popołudnia i trzymam kciuki gdyby któras zaczęła dziś rodzic☺️😄moni05, Cabrera lubią tę wiadomość
Karolina 10.10.2019💞
Lena 8.11.2012💞
Samantha 27.10.2009💞
-
Melduje się po wizycie. Ostatniej! Mam przyjść dopiero 6tyg po porodzie. Ale do rzeczy: szyjka skrócona, rozwarcie na opuszek palca - czyli bez zmian. Zrobiła mi bolesne badanie, wydaje mi się ze to był masaż szyjki, nie nazwała tak tego ale powiedziała ze celowo ją poruszała żeby szybciej zaczęła pracowac.
Omówiłyśmy wszystkie opcje co się teraz może stać. Jutro idę na Ktg do szpitala i o ile ktg będzie ok, pozwoliła mi negocjować późniejsze położenie się do szpitala tj najpóźniej w pn (będzie to 41+3). Potem doradziła żeby zgodzić się na balonik oksy czy to tam zaproponują. I twierdzi ze do środy za tydzień powinno być po wszystkim, albo się rozkręci poród albo mi zrobią cesarkę jeśli wywołanie nie przyniesie rezultatu.
Trzymajcie wiec kciuki jutro żeby mnie nie położyli natychmiast do szpitala, tylko wypisali skierowanie na poniedziałek, a potem za to żebym sama zaczęła rodzic przed poniedziałkiem. Lekarka twiedzi ze jest duża szansa na to - w weekend.KasiaP, Monalisa88, wiktoriaa, moni05, Olliiii, silent, mia4444, Jupik, Kookosowa, ammarylis, nuśka91, Cabrera, Klaudia2016, Goemi lubią tę wiadomość