Mamusie październik 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Jaś właśnie bardzo szybko załapał i naprawdę jakieś wpadki zdarzały się bardzo rzadko. Na nocniczek ogólnie siada,ale na siku. Jak czuje się chce kupę to siada, wstaję,ucieka i tak kilka razy,aż w końcu nie wytrzymuje i robi w majtki 😐
Nakładkę mamy,ale jest tak samo jak z nocnikiem. Spróbujemy właśnie może ten nowy,fajny papier.
Dzięki dziewczyny! -
Spróbuj może z nim dania przygotowywać. Tak żeby sam sobie coś poukładał na talerzu. Jakie ulubione warzywa. Owoce. Do miseczki. Albo warzywne/owocowe zwierzaki. Ja małemu robiłam jeża z winogron, arbuza i na połówce gruszki mu nabijalam takie szaszłyki
wyglądało jak język. Jak chcesz to podeślę Ci foty z książki "u malucha na talerzu"
-
https://zapodaj.net/9909bbfb1554e.jpg.html
Dziewczyny nie znam się na tym ale chyba jest dobrze...Kasiulina, Karooo93, Dominika32, Dreamer, brunetka91, moni05, Kookosowa, Matka30+, mia4444, Goemi, wiktoriaa, Neroli, Cabrera, japonka, przedszkolanka:), Jupik, ManiaM, kasia1518, nuśka91 lubią tę wiadomość
13 cs szczęśliwy ❤
25.01 beta 197
28.01 beta 599
31.01 beta 1636 -
Spirit wrote:I w ogóle to ta lekarka która tam jest wpisana Ci powiedziała że i tak nie donosi sz? Kiedyś u niej z czymś byłam i chce wiedzieć czy unikać
13 cs szczęśliwy ❤
25.01 beta 197
28.01 beta 599
31.01 beta 1636 -
Basia! Wygląda,że wszystko jest prawidłowo, oby kolejne badania też to potwierdziły! Ale się cieszę 😊
Kiniorek - dzięki, właśnie mi przypomniałaś o mojej biblioteczce 😂 kojarzę,że
Mam coś tam o tematyce posiłkowej dla dzieci!
W razie jakbym nie znalazła na pewno się odezwę 😊 -
Karooo93 wrote:Basia wszystko będzie dobrze! Trzymam kciuki!
My dzisiaj wyjeżdżamy do dziadków na wieś.
Ale od świat mam problem z Jasiem. Odpieluchowal się w lutym jak miał
22 miesiące. Naprawdę pięknie wolał, a wpadki zdarzały się bardzo rzadko.
Od świat miał lekkie zatwardzenie, krzyczał że boli go pupa i nie mógł się
Załatwić. Od tego czasu pratycznie każda kupa jest w majtkach. 😨