Mamusie z Śląska - łączymy się :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć dziewczyny
Wbijam się do Was po raz pierwszy.
Wesołych Świąt!
Czy któraś na doświadczenie ze Szpitalem Miejskim w Zabrzu (Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka)? Mam tam blisko, jestem z Zabrza i powoli rozglądam się za szpitalem na finał Jeszcze co prawda 4 miesiące w dwupaku, ale pewnie szybko zlecikamenkaa lubi tę wiadomość
-
Qasha wrote:
Czy któraś na doświadczenie ze Szpitalem Miejskim w Zabrzu (Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka)? Mam tam blisko, jestem z Zabrza i powoli rozglądam się za szpitalem na finał Jeszcze co prawda 4 miesiące w dwupaku, ale pewnie szybko zleci
Ja wprawdzie nie mam doświadczenia z tym szpitalem, ale słyszałam tylko pozytywne opinie. Z opowiadań znajomych wynika, że to szpital na wysokim poziomie. Ja rodziłam w Gliwicach i również gorąco polecam.
Arwi, mychakruszyna lubią tę wiadomość
-
Qasha wrote:Cześć dziewczyny
Wbijam się do Was po raz pierwszy.
Wesołych Świąt!
Czy któraś na doświadczenie ze Szpitalem Miejskim w Zabrzu (Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka)? Mam tam blisko, jestem z Zabrza i powoli rozglądam się za szpitalem na finał Jeszcze co prawda 4 miesiące w dwupaku, ale pewnie szybko zleci
Ja rodziłam w Zabrzu i wspominam bardzo, bardzo pozytywnie. W przyszłości też chcę rodzić tylko tam. Mimo że nie znałam tam żadnego lekarza, to personel był świetny, miłe położne i warunki wręcz hotelowe, bo wszechstronne, nowoczesne sale na położniczym, Maks 2 osoby na sali i łazienka elegancka na sali. Jedzenie przepyszne.
Dziewczyny, spóźnione życzenia wesołych świąt. Śliczne dzieciaczki
mychakruszyna, jesslin87 lubią tę wiadomość
-
Kurde Wiktorek po ciężkich bojach zostal poczęty równo rok temu. W piątek się kochaliśmy z mężem i co? Zapomniałam tabletki! Rano sobie przypomniałam cholerka co prawda okresu jeszcze nie miałam ale w takim przypadku najłatwiej o wpadkę. Co jak co ale nie chce łączyć roczku z chrzcinami
Wirginia, Arwi, jesslin87 lubią tę wiadomość
-