Marcowe Mamusie 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
madziutek 23 wrote:nie dam rady wstawic bo na tablecie nie moge wkleic linka a na telefonie zlapalam jakiegos wirusa i nie moge na neta wejsc... a z tym wirusem to zrobia mi to na gwaranje czy raczej odplatnie?? nie orientujecie sie??
Jak nie masz tam nic ważnego na telefonie to możesz zrobić sama wszystko. Trzeba "zresetować" system. W ustawieniach telefonu jest taka ładna opcja. -
Dorka1979 wrote:Sny to pikuś, moje kończą się tym że budzi mnie orgazm tylko że te skurcze orgaxmowe są bolesne i dlatego ginka kazała mi magnez łykać
Dorka1979 lubi tę wiadomość
-
A ja mam takie pytanko, może któraś się orientuje bo ja w tym temacie jestem zupełnie zielona. Czy warto kupić zimowy kombinezon w rozmiarze 62? Zakładając, że dziecko urodzi się planowo tj. 5 marca to czy zdąży ponosić? Widziałam dziś taki śliczniutki i nawet nie drogi ale tylko w tym rozmiarze. Napisane było, że to na 3 miesięczne dziecko i nie wiem, bo 3 miesiące to ono będzie miało w maju i chyba juz będzie za ciepło na kombinezon. A z drugiej strony to wydawał się taki maleńki... Czy ewentualnie jak będzie trochę za duży to będzie dziecku wygodnie? uff, trudne to ogarnianie ciuszkowych tematów.
-
nick nieaktualnyewka1990 wrote:Cześć dziewczynki właśnie wróciłam od ginekologa szyjka macicy zamknięta długości 3 cm morfologia może być obyło się bez żelaza słyszałam bicie serduszka maleństwa 150 uderzeń na minute lekarz mówił że dzidzia bardzo ruchliwa i że niedługo na pewno poczuje ruchy i za 23 -24 zrobi mi usg połówkowe chyba to nie za puzno będzie i wracając kupiłam w biedronce body te z królem lwem i niebieski ręcznik z kapturkiem
slodka super brzusio nie martw się ja przytyłam 6 kgNiunia86, kasss, gosiaczek31, slodka100 lubią tę wiadomość
-