Marcowe Mamusie 2016 :-)
-
WIADOMOŚĆ
-
paola87 wrote:Basia a czemu zdecydowałaś się akurat na ten? Polecony? Jeszcze patrzyłam na te Bright Starts... W ogóle nie wiem co zrobić, bo mamy leżaczek z tiny love, ale on nie buja, a przydałoby się coś co zastąpi moje ramiona
No ale ile tego wszystkiego będę miała... Waham się, czy kupować czy nie...
-
Wczoraj pediatra na wizycie, powiedziala, ze bedzie problem ze szczepionka na meningokogi (lub pneumokoki- juz nie pamietam na 100%) bo w anglii beda teraz obowiazkowe I rzad wykupil zapas z calej europy. I tylko jak przychodnia ma stary zapas to sie mozna zalapac. Tez o tym slyszalyscie?
-
nick nieaktualnyDziewczyny pytanie o pępek. Oliwce odpadł ten czarny strupek ale to co było pod strupkiem ( nie wiem jak to określić ) taka kremowa oponka tak to nazwijmy, została. Położna powiedziała, że tak to powinno wyglądać, że to się wchłonie.
Nie znam się ale jakoś mi się nie wydaje.
Dalej mam tę oponkę przemywać spirytusem.
Jak u Was wyglądają pępki maluszków - jak u normalnej dorosłej osoby czy jakoś inaczej ? -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
dziewczyny rozmawiałam z lekarzem moim , i móil mi że po cc spokojnie ożna zajśc w ciąże , bardzo bym chciała zajsc ponownie w ciąże i to jak najszybciej, wiem powinnam uac swojemu lekarzowi , ale zdania są podzielone , inny z kolei mówi ze lepiej poczekać itd,
moze są tu jakieś mamusie które mialy cc i udało sie zajsc szybko w kolejną ciąże, chodzi mi tu o bezpieczeństwo moje jak i dzieckamuminka83 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyalinalii wrote:dziewczyny rozmawiałam z lekarzem moim , i móil mi że po cc spokojnie ożna zajśc w ciąże , bardzo bym chciała zajsc ponownie w ciąże i to jak najszybciej, wiem powinnam uac swojemu lekarzowi , ale zdania są podzielone , inny z kolei mówi ze lepiej poczekać itd,
moze są tu jakieś mamusie które mialy cc i udało sie zajsc szybko w kolejną ciąże, chodzi mi tu o bezpieczeństwo moje jak i dziecka