X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne MARZEC 2017 :)
Odpowiedz

MARZEC 2017 :)

Oceń ten wątek:
  • malaczarna07 Autorytet

Wysłany: 4 października 2016, 12:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wonderwall wrote:
    Dziewczyny używały lusterka aby się ogolic. Ja tam wolałam poprosić męża. Wiedziałam ze to zrobi dokładnie ;) nie ma co się wstydzić ;-)

o Boże nie bałaś się, że zginiesz?? :P mój to przy goleniu twarzy potrafi się zaciąć... co Ty... on by nie dał rady.. wykrwawiłabym się :P zresztą by się chyba nawet nie podjął tego zadania...

nie.....

MatyldaG, Wonderwall, taka_ja lubią tę wiadomość

Dominik :)
    16udqqmz4ckx0a7e.png
  • julllla Przyjaciółka

Wysłany: 4 października 2016, 12:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mart_ wrote:
    a jak to jest z wyborem położnej w szpitalu? na jakiej zasadzie to się odbywa? jestem zielona w tym temacie
    tak z ciekawości cesarkę będziesz miała ze wskazań czy na własne życzenie?
    W każdej przychodni możesz złożyć deklarację wyboru położnej - nie musi to być w przychodni w której masz internistę. Ja trochę szperałam na temat położnych w moim mieście wcześniej byłam w takiej większej przychodni dla mam i dzieci, ale podejście tamtejszej położnej do cesarki zniechęciło mnie :/ Moja położna pracuje i w przychodni i w szpitalu i na wiadomość o cesarce zareagowała ze zrozumieniem.
    Niestety cesarkę mam z powodu arytmii (częstoskurcz komorowy pęczkowy), która nie dość że jest rzadka to u mnie występuje w b.rzadko spotykanej "odmianie" i kardiolog nie bardzo chce mnie dopuścić do porodu sn.

Mart_ lubi tę wiadomość

33w8k0j.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 4 października 2016, 12:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    AnnaE. oliwka z hippa jest super, ma chyba 4 rzeczy w składzie i bardzo krótki termin przydatności :) Ale coś za coś - za mini buteleczkę płaci się sporo.

AnnaE. lubi tę wiadomość

• Marrtusia Autorytet

Cytuj  /     /  Zgłoś