MARZEC 2017 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Wonderwall wrote:Dziewczyny używały lusterka aby się ogolic. Ja tam wolałam poprosić męża. Wiedziałam ze to zrobi dokładnie
nie ma co się wstydzić
o Boże nie bałaś się, że zginiesz??mój to przy goleniu twarzy potrafi się zaciąć... co Ty... on by nie dał rady.. wykrwawiłabym się
zresztą by się chyba nawet nie podjął tego zadania...
nie.....MatyldaG, Wonderwall, taka_ja lubią tę wiadomość
Dominik
-
Mart_ wrote:a jak to jest z wyborem położnej w szpitalu? na jakiej zasadzie to się odbywa? jestem zielona w tym temacie
tak z ciekawości cesarkę będziesz miała ze wskazań czy na własne życzenie?Moja położna pracuje i w przychodni i w szpitalu i na wiadomość o cesarce zareagowała ze zrozumieniem.
Niestety cesarkę mam z powodu arytmii (częstoskurcz komorowy pęczkowy), która nie dość że jest rzadka to u mnie występuje w b.rzadko spotykanej "odmianie" i kardiolog nie bardzo chce mnie dopuścić do porodu sn.Mart_ lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Ja przed ciaza przez pare lat chodzilam na depilacje brazylijska. Teraz mam mega problem,bo maszynka nienawidze,bo mnie to pozniej kluje jak odrasta. A na depilacje boje sie pojsc,bo to boli i ja zawsze napinam brzuch w momencie odrywania wosku,wiec nie chce ryzykowac. No i teraz jest tragedia,nie wiem co mam robic,czuje sie taka niehigieniczna i zaniedbana. Ehh. No a przed porodem pojde na depilacje,wtedy sobie mpge napinac brzuch,nic nie zaszkodzi:)
-
Laski w ogole dzis w nocy naliczylam ze budzilam sie 4 razy, zasnelam na prawym boku i po jakims czasie budzil mnie bol brzucha z prawej strony taki klujacy (jak np przy kichaniu) jak sie odwrocilam na lewy bok przechodzilo i po paru godzinach znowu bol z lewej strony i tak w kolko. Tez tak macie? to normalne na tym etapie ciazy?
-
kark wrote:Natalia ty jeszcze możesz leżeć na brzuchu?! Wow!!! U nas już nawet seks albo na boku, albo na pieska albo na jeźdźca, bo inaczej mąż mi tak młodą wbija we wnętrzności, że nie ma szans.