MARZEC 2017 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Kasiula33 wrote:Befra - aż tak się stresujesz? Ja z jednej strony też i już bym chciała, żeby było po wizycie.
Mamuśka level2 - niekoniecznie. Dziecko mogło inaczej się ułożyć i bardziej wypycha się w kierunku kręgosłupa niż brzucha. Tak też bywa.
Najbardziej stresuje się tym czy uda się dopatrzyć płećNo po prostu chciałabym już wiedzieć. Reszta się nie martwię bo wiem że wszystko jest ok. Jeszcze trochę muszę wytrzymać. Nie długo południe a potem może już jakoś zleci. I tam muszę trochę wcześniej jechać żeby młodego odstawić do znajomej.
-
Czarnuszka wrote:Papatka miała chyba dziś zły dzień
Oby jak najmniej takich osób na forum ;p
Mnie zastanawia jedna rzecz. W co się ubiera dziecko zaraz po urodzeniu? Czy body z długim rękawem i na to pajac + czapeczka będzie ok? I oczywiście przykryte kocykiem lub w rożku? Czy sam pajac? Czy body z krótkim rękawem i pajac? Czy może body, pajac i na pajac jakieś spodenki? Chyba jestem w tym zielona
Czarnuszka to zależy od dziecka i od temperatury w domu. Ja uważam ze nie można dziecka przegrzewac. Rodzilam w listopadzie i całą zimę ubieralam młoda w domu tak: body z krótkim+bawełniany pajac albo body z długim+śpiochy lub kaftanik+śpiochy albo body z długim i polspiochy jak było w domu ciepło. Trzeba pamiętać ze maleństwo zazwyczaj jest jeszcze w rozku.Czarnuszka, taka_ja lubią tę wiadomość
-
Kasiula33 wrote:Mamuśka level2 - no co za rodzice, spać dziecku nie dają!
no tacy okropni jesteśmy ale jakie to przyjemne chyba każda z nas wie, a dla męża to już totalna frajda.
Czarnuszka ja narzekam na mały brzuch a jestem w 17 tyg a ty w 19 masz jeszcze mniejszy
figurka dalej jestpięknie
-
Ja bym chciała mieć mały brzuch jak najdłużej, bo wiem, że później przy końcówce to ciężko może być z dużym brzuchem ale szykuję się psychicznie na to, że w 3 trymestrze będę miała wielki bo wiem, że moja mama miała duży i siostra też
Wolę się na to nastawiać
Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 października 2016, 11:39
-