Najlepsze prezenty świąteczne-Grudniówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyNutka-koloru wrote:Witam sie chodź ciągle nie wiem czy na długo wszystko wskazuje na ciążę ale boje się strasznie jestem po ciąży obumarłej w listopadzie . Jestem juz po 2 wizytach u lekarza i w poniedziałek następna jak na razie nic nie było widać a jeden już mnie do szpitala skierował na Łyżeczkowanie lub zabieg laparoskopi bo twierdził że albo ciąża pozamaciczna albo puste jajo wiec od razu poszłam do innego i ten mnie na szczęście uspokoił . Wiec witam się mam nadziej że ten prezencik rozpakuje w grudniu . Życze wam spokojnych ciąż i normalnych lekarzy !
Witaj Musimy być dobrej myśli wszystkie. Dopóki nie ma plamień ani niczego złego myślimy pozytywnie i się nie zamartwiamy za wczasu
Nurtuje mnie tylko jedno.. Na jakiej podstawie lekarz stwierdził, że pozamaciczna albo puste jajo?
Madziula, już się nie mogę doczekać Twojego testowania, odliczam dni!Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 kwietnia 2016, 14:36
-
Szarlotka123 wrote:Witaj Musimy być dobrej myśli wszystkie. Dopóki nie ma plamień ani niczego złego myślimy pozytywnie i się nie zamartwiamy za wczasu
Nurtuje mnie tylko jedno.. Na jakiej podstawie lekarz stwierdził, że pozamaciczna albo puste jajo?
ponieważ nic nie znalazł a z jego wyliczeni powinien to być już 5 tydziń -
Cześć dziewczyny. Byłam dziś na 4 becie i o to wyniki. Proszę napiszcie co sądzicie. Byłam przekonana, że ostatni przyrost będzie większy.
Beta 1: 16,7 (26.03) 23 d.c
Beta 2: 122,1 (29.03) 26 d.c
Beta 3: 475,2 (01.04) 29 d.c
Beta 4: 1476 (05.04) 33 d.cJest z nami nasz cudowny syn 07.12.2016
lilaa1985 -
Bol podbrzusza, ciężkie bolesne i opuchnięte piersi, dziwna zgaga, wzdęcia i zaparcia, co jakiś czas kompletny zjazd z energii. A emocjonalnie to łatwo mnie wyprowadzić z równowagi. Dawno się tyle nie nawrzeszczalam za byle co, co przez ostatni tydzień. Biedny ten mój facet ze mną :p
-