Pazdziernikowe mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
a wlasnie czym sie zajmujecie ? i co ukonczylyscie ? tego chyba jeszcze nie bylo
ja jestem kosmetyczka z wyksztalcenia i taka tez mam prace od 5 lat- ukonczylam jeszcze choreografie i 4 lata tanczylam w teatrze tanca- oj byly piekne czasy i bardzo dobre zarobki le rozpadlo sie wszystko
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2015, 19:36
poczwarkah, anka_a lubią tę wiadomość
-
sylwia1985 wrote:a wlasnie czym sie zajmujecie ? i co ukonczylyscie ? tego chyba jeszcze nie bylo
ja jestem kosmetyczka z wyksztalcenia i taka tez mam prace od 5 lat- ukonczylam jeszcze choreografie i 4 lata tanczylam w teatrze tanca- oj byly piekne czasy i bardzo dobre zarobki le rozpadlo sie wszystko
ja skonczylam ekonomie a pracuje w ubezpieczeniachsylwia1985 lubi tę wiadomość
-
a ja z wykształcenia jestem polonistką, ale pracuję w administracji biurowej, w dużej firmie (zarządzamy biurem na 700 osób
)
Sylwia - teatr tańca - wow!Dziewczyno, marnujesz się przy tym fajfusie
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2015, 19:49
ao12., anka_a, paradise, Anoolka, ataga4, lubek lubią tę wiadomość
-
Skończyłam administrację (jednak zawsze marzyłam żeby pójść na medycyne)
a pracuje w firmie medycznej zajmującej się diagnostyką obrazową jako HR,PR i ogólnie w swoim dziale robiłam wszystko związane z papierami.
Obecnie myślę nad rozkręceniem czegoś własnego;) -
poczwarkah wrote:O, ZUS wam przelewa? A mi wciąż pracodawca. To kwestia tego, że miałyście umowy tylko do porodu? Czy o co chodzi?
/QUOTE]
to zalezy od wielkości firmy, w której sie pracuje. A dokładniej od ilości zatrudnionych tam osób. Mi przelewa pracodawca -
o ja Sylwia, super!!!
placki na Franulo na głowce wytarte, tak nią macha że masakra
ja jestem filologiem , a skończyłam filologię śródziemnomorską. Pracy dla mnie w zawodzie ni maStudia typowo językowe. Ale obsługuje Stany i Londyn technicznie
praca w corpo
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2015, 20:31
-