Październikowe Szczęścia 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnypolkosia wrote:Haha
Rozumiem, rozumiem
Tak mi się skojarzyło, bo mój mąż się wstydzi i go brzydzi taki seks, a ja uwielbiam
O czym wy tutaj gadacieja tez uwielbiam, ale po pierwszym porodzie cos sie zmienilo tam wewnatrz i juz nie moge po prostu brr.. kazda proba sie konczy na sprobowaniu..
-
Lojka, oszałamiające zdjęcie
Mój Antoś oszalał chyba! Zjadłam 7 daysa i napilam się rozpuszczalnej z mlekiem i takiego kopniaka w żebro sprzedał, że aż jęknęłammusiałam go trochę pobudzić bo od rana w lenia się zamienił i już świrowałam.
Polkosia, anal mówisz? my tam praktykowaliśmyJak gin zakazał współżycia to już się miałam spytać czy analny też odpada ale sobie odpuściłam.. ;p
polkosia, lojkalojka, nat_alia, agania, ~Rewianka~, Nynusia, WiedźmaMaKota lubią tę wiadomość
-
Mikejla wrote:Może masz rację, ale nie mam doświadczenia z wsadzaniem sobie czegoś w tyłek (polkosiu "próba" anala też raczej to wyklucza). Po prostu mnie to przeraża. Pamiętam jak w szpitalu za dzieciaka mi dawali czopek, okropne ile mama musiała mnie uspokajać
wiem jak to jest bo mi ją też wtedy robiona po raz pierwszy bedzie dobrze -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnylojkalojka wrote:
To jest rzeka?! Nie było Ci zimno? Brrr -
nenka2 wrote:Moze sie kiedys przekona
taki wstydzioch ze sie zony wstydzi? Przeejdzie mu
Niestety twierdzi, że to zabawy dla gejów i jak go 4 lata nie przekonałam, to chyba już się nie udaKlementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
nick nieaktualnyA ja nie przypominam sobie, zebym miala lewatywe albo czopek :o a mialam planowany porod i bylo mnostwo czasu na to.. po prostu juz sie chyba tego nie praktykije..
a tak poza tym to jak zaczynasz rodzic to organizm sie czysci.. wy,iotujesz i masz rozwolnienie wiec zanim urodzisz juz bedziesz pusta.. -
Nam też mówili, że biegunka to najczęściej objaw zaczynającego się porodu