Słaba jakość komórek jajowych? To nie wyrok.

Poznaj autorski program poprawy jakości komórek dla pacjentek przed leczeniem in vitro, z niską rezerwą jajnikową i słabą odpowiedzią na stymulację hormonalną.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Październikowe Szczęścia 2015 ;)
Odpowiedz

Październikowe Szczęścia 2015 ;)

Oceń ten wątek:
  • agania Autorytet

Wysłany: 6 września 2015, 20:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    polkosia wrote:
    Podłużne miednicowe to nie jest po prostu pośladkowe?

A bo ja wiem, może i tak polkosia, nie znam się :) może inna nazwa pośladkowego? W każdym razie wcześniej raczej czułam takie wypinania się itp. a od kilku dni czuję ruchy właśnie u góry, takie kopniaki i w dole też i nie kumam o co chodzi...

n59y3e5ef47vpcg5.png
    l22ncwa1igcivb04.png
  • Magnosia Autorytet

Wysłany: 6 września 2015, 20:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agania, a coś się zmieniło ostatnio w sposobie odczuwania ruchów? Mój Szymuś też tak leży, u góry czuję główkę, czasem mocno ją wypycha i czuć dokładnie jej kształt. Po prawej plecki takie podłużne. Po lewej stronie czuję takie smyranie rączkami lub nóżkami. A na samym dole kopniaki w pęcherz - najmniej przyjemne. U mnie nic się w tym temacie nie zmienia. Jednak nie musi, niech sobie leży, jak mu wygodnie, bo i tak mam planowane cc.

Szymon ❤ ur. 30.09.2015r. ❤
    Hania ❤ ur. 18.01. 2019r.❤

Św. Dominiku czuwaj nad moimi dziećmi.
  • aagatkaa1984 Autorytet

Wysłany: 6 września 2015, 20:21

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak jak poklosia mówi to posladkowe, wiec może tak odczuwać, alebo maleństwo fiklo.
    Poklosia a ja pytanie do ciebie, gdzie kupiłaś te chmurkę deszczowa co wisi u Klementynki?

km5st5odymuuq2ts.png
  • Magnosia Autorytet

Wysłany: 6 września 2015, 20:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agania, to może mała się odwróciła. Ja nie czuję żadnych ruchów przypominających kopniaki w okolicy żeber...

• aagatkaa1984 Autorytet