Październikowe Szczęścia 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
polkosia wrote:Podłużne miednicowe to nie jest po prostu pośladkowe?
A bo ja wiem, może i tak polkosia, nie znam sięmoże inna nazwa pośladkowego? W każdym razie wcześniej raczej czułam takie wypinania się itp. a od kilku dni czuję ruchy właśnie u góry, takie kopniaki i w dole też i nie kumam o co chodzi...
-
Agania, a coś się zmieniło ostatnio w sposobie odczuwania ruchów? Mój Szymuś też tak leży, u góry czuję główkę, czasem mocno ją wypycha i czuć dokładnie jej kształt. Po prawej plecki takie podłużne. Po lewej stronie czuję takie smyranie rączkami lub nóżkami. A na samym dole kopniaki w pęcherz - najmniej przyjemne. U mnie nic się w tym temacie nie zmienia. Jednak nie musi, niech sobie leży, jak mu wygodnie, bo i tak mam planowane cc.Szymon ❤ ur. 30.09.2015r. ❤
Hania ❤ ur. 18.01. 2019r.❤
Św. Dominiku czuwaj nad moimi dziećmi. -
Magnosia wrote:Agania, a coś się zmieniło ostatnio w sposobie odczuwania ruchów? Mój Szymuś też tak leży, u góry czuję główkę, czasem mocno ją wypycha i czuć dokładnie jej kształt. Po prawej plecki takie podłużne. Po lewej stronie czuję takie smyranie rączkami lub nóżkami. A na samym dole kopniaki w pęcherz - najmniej przyjemne. U mnie nic się w tym temacie nie zmienia. Jednak nie musi, niech sobie leży, jak mu wygodnie, bo i tak mam planowane cc.
Magnosia a ty juz zapisana na cc. Mi na karowej każą czekać, do ust. Jak mama bedzie drobna to rodze, jak większą to cc. Kujes 4 lata temu sami na karowej proponowali mi cc z powodu zwężenia miednicy, a teraz problem robią -
Magnosia wrote:Agania, to może mała się odwróciła. Ja nie czuję żadnych ruchów przypominających kopniaki w okolicy żeber...
No właśnie... a ja od kilku dni czuję takie lekkie kopniaki... bo raczej mi się nie wydaje... ale żeby było śmieszniej to po pęcherzu kopniaki też czuję!Magnosia lubi tę wiadomość
-